رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهر تهران:

معلمی که خودش در حال رشد فکری است، باعث رشد دانش‌آموزان می‌شود

تهران (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهر تهران با اشاره به این که دانش‌آموزان به علم یک معلم پناه می‌آورند و معلمی که خودش در حال رشد است باعث رشد دانش‌آموزان می‌شود، بر افزایش سطح اطلاعات و آگاهی معلمان به ویژه مدرسین درس تفکر و سبک زندگی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمی که خودش در حال رشد فکری است، باعث رشد دانش‌آموزان می‌شود

هادی زمانی نژاد؛ رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهر تهران در گردهمایی دبیران درس تفکر و سبک زندگی خطاب به حضار گفت: خدا را شاکریم که نعمت تفکر را به ما داد و می بینیم در این دنیای پرسرعت و پرشتاب که همه چیز به سرعت اتفاق می افتد، گروهی هستند که دغدغه شان گره گشایی است و دنبال کشف تازه ها هستند.
وی ضمن اشاره به ٢۵ سال سابقه معلمی خود گفت: انسان در کلاس درس جان می گیرد و دانش آموزان به علم یک معلم پناه می آورند و باید پرسید؛ معلمان تا چه میزان پناهگاه های امنی برای رشد و پرورش آن ها هستند؟ باید توجه داشت؛ معلمی که خودش در حال رشد است باعث رشد دانش آموزانش هم می شود.
زمانی نژاد با بیان این پرسش که آیا به همان میزان که در زندگی اجتماعی آسایش بیشتر شده، آرامش هم زیاد شده خاطرنشان کرد: خودشناسی و مدیریت بر خود از مباحث مهم مورد مطالعه در تمام جهان است، همانطور که ما از دیدن هر زیبایی به سمت و سوی خداوند که خالق تمام زیبایی هاست هدایت می شویم، این گردهمایی ها نیز در راستای ایجاد یک موج فرهنگی در شیوه نگرش و رفتار ماست.
رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهر تهران در ادامه با اشاره به هفته گرامیداشت قرآن خاطرنشان کرد: قرآن بهترین دستورالعمل برای زندگی مادی و معنوی همه ماست که از آن به خوبی می توان برای همه ابعاد زندگی بهره برد و در شرایط فعلی می بایست قدردان این موقعیت آموزش تفکر بود و همه شما عزیزان که حرف های تازه ای در زمینه درس تفکر و سبک زندگی برای گفتن دارید باید در پرداخت به این امر تمام سعی و تلاش خود را انجام دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار