هادی زمانی نژاد:

امیدواری به آینده بهتر؛ زمینه‌ساز پیروزی انقلاب و تداوم آن است

تهران (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امید به آینده بهتر را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی خواند و بر ایجاد روحیه امیدواری در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
امیدواری به آینده بهتر؛ زمینه‌ساز پیروزی انقلاب و تداوم آن است

آیین نواختن گلبانگ انقلاب در دبیرستان آزادگان منطقه ١۵ شهر تهران با حضور هادی زمانی نژاد؛ رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شهر تهران، عبداله نیکمهر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش، بسیج و شهرداری منطقه برگزار شد.

در این مراسم، زمانی نژاد با بیان اینکه سه عامل: توکل برخدا، رهبری و مردم، نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، گفت: امیدواری به آینده بهتر؛ زمینه‌ساز پیروزی انقلاب و تداوم آن است.

وی با تاکید بر اینکه در اندیشه‌های امام راحل تقویت امید در جامعه مورد توجه بود که برگرفته از اندیشه‌های اسلام و منطبق بر آیات نورانی قرآن است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) مهم‌ترین اثر و کارکرد امید در زندگی را آسان شدن سختی‌ها و تقویت روحیه انسان می‌دانست و اکنون نیز یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تقویت امیدواری در میان مردم جامعه به ویژه جوانان است.
زمانی نژاد امید را از عوامل ایجاد تحرک، تلاش، برنامه ریزی، پویایی و خلاقیت دانست که باعث رشد و ارتقاء جامعه می‌شود.
وی تصریح کرد: شهید سلیمانی الگوی بارز امیدواری بود که با وجود تمام دشواری‌ها و دشمنی‌های مستکبرین جهان،‌ همچنان در تمام عرصه‌های داخلی و خارجی امیدوار بود و هیچگاه ناامید نشد و تا پای جای به پای عهد خویش ماند.
رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با امام راحل و شهدا دانست و افزود: این ایام بهترین فرصت برای آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با آرمان‌های انقلاب و ایجاد روحیه امیدواری در آن‌ها و جامعه است.
زمانی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر،‌ هرچه بیشتر در مسیر تبیین و تحقق اهداف انقلاب‌اسلامی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار