گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز در شهرری

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از ضرورت گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز و چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان به صورت مجازی و حضوری در سطح مدارس سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز در شهرری

رحمت‌اله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: آذر ماه همواره ماه ویژه‌ای برای فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز است زیرا هفته گرامیداشت فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز همه ساله در هفته پایانی آذرماه در مدارس کشور برگزار می‌شود، امسال نیز از 20 تا 26 آذرماه هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس تعیین شده است.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط موجود و حضوری شدن فعالیت‌های آموزش و پرورش در اکثر مدارس، هفته پایانی آذر و هفته اول دی ماه یعنی یک بازه زمانی ۱۵ روزه در نظر گرفته‌ شده تا در مدارس مختلف بنا بر شرایط موجود، اقدامات لازم جهت برگزاری باشکوه این هفته صورت گیرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین رویدادهایی که در این هفته اتفاق می‌افتد برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانشآموزان در سطح مدارس است که امسال به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

قاسمی‌پور تصریح کرد: برگزاری محافل مجازی و حضوری انس با قرآن و را‌ه‌اندازی نمایشگاه‌های قرآن، عترت و نماز از دیگر فعالیت‌های مهم مدارس در این ایام خواهد بود. تمامی اقدامات و فعالیت‌هایی که طی این ایام برگزار می‌شود به پاس قدردانی از زحمات مدیران و مربیان سختکوشی است که در حوزه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در طول سال تحصیلی خدمت می‌کنند.

خبرنگار: مینا ادیبی‌سعدی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار