اجرای برنامه‌های متنوع به‌مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در جوادآباد

جوادآباد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش جوادآباد از اجرای برنامه‌های متنوع به‌مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در تمامی مدارس و بخش‌های آموزشی منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های متنوع به‌مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در جوادآباد

نغمه خسروی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش جوادآباد در نشست شورای قرآن، عترت و نماز که به مناسبت فرارسیدن هفته قرآن برگزار شد، به تشریح برنامه‌های آموزشی و فرهنگی پرداخت و از برگزاری برنامه‌های متنوع در این هفته خبر داد.

وی با تبریک هفته قرآن و عترت گفت: تحقق آرمان اسلام در گرو فراگیر شدن فرهنگ قرآن و عترت در سطح مختلف جامعه است. آموزش و پرورش با سرلوحه قراردادن قرآن و عترت در بیانیه گام دوم انقلاب و مبانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همت و تلاش همکاران و دانش‌آموزان و نهاد‌های فرهنگی و قرآنی، این سه منشور نورانی را در مدارس و جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان داشته باشیم.

خسروی در ادامه بیان کرد: در برنامه افتتاحیه، علاوه بر تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده و حافظان قرآنی، محفل انس با قرآن هم اجرا می‌شود تا دانش‌آموزان با فرهنگ قرآن بیشتر مانوس شوند. همچنین مسابقات قرآنی در سطح مدارس نیز در این هفته اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها گفت: گفتمان‌های دینی، محافل انس با قرآن، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با دست‌اندرکاران حوزه قرآن و عترت و... از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در سطح منطقه برگزار خواهد داشت.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار