افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار در جوادآباد

جوادآباد(پانا)ـ مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار، یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در آموزش و پرورش جوادآباد با حضور مدیر آموزش و پرورش جوادآباد، ائمه جماعت منطقه، کارشناس اداره آسیب‌های اجتماعی، مسئول سازمان دانش‌آموزی، معاون پرورشی و رزمنده جنگ تحمیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار در جوادآباد

عباس کیوانلو مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد در رابطه با افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار بیان کرد: جشنواره علمدار به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها برگزار می‌شود، تا ما بیشتر با منش این بزرگوار آشنا شویم، من هیچ‌وقت روزی که خبر شهادت این شهید سپهبد را آوردند فراموش نمی‌کنم، بعد از نماز جمعه بود، همه گریه می‌کردند و اشک می‌ریختند برای این شخصیت برجسته‌ی جهانی که در دلها نفوذ کرده بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد ادامه داد: شهید سلیمانی به معنای واقعی ولایت‌پذیر بود و امروز ما آرامشی که داریم را مدیون دلاوری‌های ایشان هستیم و خدا را شکر می‌کنیم که راهشان ادامه دارد و به یک مکتب تربیتی مبدل شده است.

سپس حجت‌الاسلام محمد صادقیان ائمه جماعت منطقه و حسین فداکار رزمنده جنگ تحمیلی به سخنرانی در خصوص این شهید والا مقام پرداختند.

خبرنگار دانش‌آموز : زهرا شرفی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار