مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

مدارس بهارستان، آماده برگزاری امتحانات حضوری می‌شوند

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در نشست فصلی مدیران تمامی مقاطع تحصیلی ناحیه یک بهارستان، به ایجاد آمادگی مدارس در جهت برگزاری امتحانات حضوری، اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس بهارستان، آماده برگزاری امتحانات حضوری می‌شوند

جلسه فصلی مدیران تمامی مقاطع تحصیلی ناحیه یک بهارستان با محوریت بازگشایی حضوری مدارس و دستورالعمل‌های بهداشتی‌، با حضور مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و اعضای شورای معاونین این ناحیه در سالن شهید مطهری برگزار شد.

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تقدیر از زحمات مدیران به برگزاری حضوری امتحانات کلیه دوره‌های تحصیلی، گفت: لازم است با برنامه‌ریزی جامع و جلسات موضوعی و کاربردی برای مدیران، مدارس را آماده این امر کنیم.

وی افزود: شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکنون به نحو شایسته‌ای اجرایی شده‌اند و نیاز است که با توان بیشتری در این راه قدم برداشته شود.

در این نشست همچنین غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان به بیان نکاتی پیرامون قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، شرکت فعال در مسابقات و مبحث لباس فرم مدارس پرداخت. قره‌باقری با تاکید بر ثبت هرچه سریعتر اطلاعات سواد حرکتی آن‌ را مقیاس خوبی برای برنامه‌ریزی آینده‌نگرانه دانست و گفت: با جمع‌آوری و ثبت دقیق این اطلاعات می‌توانیم برای آینده‌سازان کشور برنامه اساسی تدوین کنیم.

در ادامه این نشست، نادر یزدانی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و محمد گنج‌خانی کارشناس مسئول حراست به بیان نکاتی پرداختند و بر تهیه برنامه بازگشایی ترکیبی، مشارکت در طرح‌های نظرسنجی دوایر داخلی و کمک به شناسایی نقاط ضعف و قوت اداری‌ها، آمار شکایات واصله، گزارش فعالیت‌های ستاد ثبت‌نام، پیگیری غائبین دائم دانش‌آموزان، فعال کردن شورای مدرسه و ثبت وقایع مهم در آن تاکید کردند.

در انتهای این جلسه از مدیران بازنشسته در سال اخیر با اهدای هدایایی تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار