افتتاح کارگاه پرورش قارچ در مجتمع باغچه‌بان بهبهان

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سفر به خوزستان با همراهی مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان بهبهان ضمن بازدید از فرآیند آموزش در مجتمع آموزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه باغچه‌بان شهرستان بهبهان، کارگاه پرورش قارچ این مجتمع آموزشی را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کارگاه پرورش قارچ در مجتمع باغچه‌بان بهبهان

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن بازدید از کلاس های درس این مدرسه با تاکید بر استفاده از شبکه شاد در کنار آموزش های حضوری به عنوان آموزش های مقوم، مکمل و معکوس اعتباری برای هوشمند سازی تمامی کلاس های درس این مجتمع آموزشی اختصاص داد.

سید جواد حسینی در حاشیه افتتاح کارگاه پرورش قارچ این مجتمع آموزشی گفت: ۷۰ درصد محتواهای آموزشی در آموزش و پرورش استثنایی مهارتی است و ۱۰ هزار هنرجوی با نیازهای ویژه در ۱۱۰۳ مدرسه پیش حرفه ای و حرفه ای در ۳۶ رشته فنی و حرفه ای و کاردانش در حال تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: در دوسال اخیر ۵۵ کد هنرستانی در آموزش و پرورش استثنایی تاسیس و ۶۲ رشته هنرستانی نیز توسعه پیدا کرده است.

شایان ذکر است مجتمع آموزشی باغچه بان شهرستان بهبهان ۱۲۴ دانش آموز کم توان ذهنی و چند معلولیتی را در تمامی مقاطع شامل پیش دبستانی، دبستان، متوسطه پیش حرفه ای و متوسطه حرفه ای تحت پوشش تعلیم و تربیت قرار داده است.

همچنین در مجتمع آموزشی باغچه بان شهرستان بهبهان یک سالن ورزشی درون مدرسه‌ای مجهز نیز احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار