سرگروه کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش جوادآباد:

ضرورت ایجاد حس رقابت بین دانش‌آموزان در امور پرورشی و تربیتی

جوادآباد (پانا)- سرگروه کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش جوادآباد اذعان کرد ایجاد حس رقابت بین دانش‌آموزان در امور پرورشی و تربیتی ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد حس رقابت بین دانش‌آموزان در امور پرورشی و تربیتی

دومین جلسه هماهنگی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی با انگیزه فعالیت و رقابت بین دانش‌آموزان با حضور نغمه خسروی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه جوادآباد، کاظم امیری کارشناس فرهنگی و هنری، محبوبه جمال کارشناس قرآن و عترت، پری کچویی کارشناس گروه کیفیت بخشی و معاونین و مربیان پرورشی مدارس در سالن شهید سلیمانی اداره آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد.

نغمه خسروی، معاون پرورشی و تربیت بدنی در این جلسه بیان کرد: پرورش و تربیت دانش‌آموزان مهمترین جزء آموزش است. این آموزش حاصل نمی‌شود مگر با تلاش و دلسوزی مربیان پرورشی؛ دانش آموز با محبت و مهربانی، جذب مربی می‌شود و از آنجا به بعد می‌توان بذر تربیت و پرورش را در زمین بایر آنها کاشت.

پری کچویی، سرگروه کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی در ادامه گفت: ایجاد حس رقابت بین دانش‌آموزان در امور پرورشی و تربیتی بهترین راه پیشبرد اهداف پرورشی در مدارس است. ایجاد تولید محتواهای پرورشی و آموزشی با موضوعات مختلفی چون نماز، قرآن، آسیب‌های اجتماعی و گفتمان های دینی، انگیزه بخش تحولات پرورشی بین دانش‌آموزان خواهد بود.

کچویی در پایان ضمن تشکر از مربیان فعال در زمینه پرورشی اذعان کرد: مسئولیت مربیان پرورشی مانند پیامبران است یعنی روشن کننده راه دانش‌آموزان هستند و روشنایی و نور را برای هدایت بشری چون دانش‌آموز و آینده ساز وطن فراهم می‌کنند.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار