بهره‌مندی از تفکر جمعی یاریگران تعلیم و تربیت اسلامی در دماوند

دماوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دماوند گفت سیاست آموزش و پرورش دماوند برآن است که ضمن تحقق اجرای برنامه‌های بالادستی، از ارائه نظرات، پیشنهادات، مساعدت و تفکر جمعی خردورزان و یاریگران تعلیم و تربیت اسلامی بهره‌مند شود.

کد مطلب: ۱۲۳۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی از تفکر جمعی یاریگران تعلیم و تربیت اسلامی در دماوند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند در همراهی با سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان با اهالی شهر آبسرد در مسجد جامع این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار، مسائل و مشکلات مختلف از جمله در حوزه آموزشی از برخی از شهروندان شهر آبسرد مطرح و مورد بررسی مسئولان مربوطه قرار گرفت.

زهرا طاولی در این دیدار اظهار کرد: برای مدیر آموزش و پرورشی که از سال ۱۳۶۲ در شهر دماوند تحصیل کرده و پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان و از سن ۱۸ سالگی ضمن ادامه تحصیل تمام وقت در داخل شهر و روستاهای اطراف دماوند و رودهن کار کرده، شناخت، تجربه و دانش توامان صورت گرفته که می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های مناسب، مشارکت و همدلی جمعی تغییرات خوبی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای چتر فلسفی گسترده در سطح کلان برنامه درسی ملی و سند تحول بنیادین است، افزود: آموزش و پرورش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن سند تحول حرکت می‌کند و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تنها استانی است که طرح‌های تایید شده اجرای عملیاتی سند تحول را در برش‌های پیش‌بینی شده مطابق آمایش مناطق را در دستور کار خود دارد.

طاولی تصریح کرد: سیاست آموزش و پرورش دماوند بر آن است که ضمن تحقق اجرای برنامه‌های بالادستی، از ارائه نظرات، پیشنهادات و مساعدت و تفکر جمعی خردورزان و یاریگران تعلیم و تربیت اسلامی بهره‌مند شود.

مدیر آموزش و پرورش دماوند با بیان اینکه اشاره به واژگان کلی جهت ارزیابی وضعیت آموزش و پرورش، غیرعلمی و غیرتخصصی است، بیان کرد: در جهت شناخت واقعی آسیب‌ها و مشکلات وارد عمل شده‌ایم و در کنار مشکلات، موفقیت قبولی کنکور 100 درصد دخترانمان و ۵۰ درصدی پسرانمان در سطح شهر آبسرد یا حضور بعضی معلمان متخصص در سطح دکتری را شاهد هستیم. ما به این موضوع قانع نبوده و در تلاش ارتقای و کیفیت بخشی در همه ابعاد هستیم که جز با همراهی اهالی محترم شهر آبسرد، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر محقق نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار