اهمیت آموزش مستمر در سطح روستاها و مناطق حاشیه شهری

دماوند (پانا)- در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس شبانه روزی شهرستان‌های استان تهران به میزبانی دماوند بر اهمیت آموزش مستمر در سطح روستاها و مناطق حاشیه شهری تاکید شد .

کد مطلب: ۱۲۳۷۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت آموزش مستمر در سطح روستاها و مناطق حاشیه شهری

نشست هم‌اندیشی کارشناسان، مدیران و سرپرستان‌ دبیرستان‌های شبانه‌روزی شهرستان‌های استان تهران، دوره‌ی اول متوسطه به میزبانی دماوند در دبیرستان شبانه‌روزی شهید مطهری شهر کیلان برگزار شد.

در این نشست زهرا طاولی مدیر آموزش وپرورش دماوند ضمن تاکید بر اهمیت مستمر برگزاری این جلسات گفت: یکی از راهبردهای ارتقای کیفیت تحصیلی در مدارس شبانه‌روزی توجه به مشکلات حضور این دانش‌آموزان در مدارس وارتقای سلامت و بهداشت روان ویادگیری مهارتهای اجتماعی آن‌هاست.

در ادامه محمدرضا احمدوند کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های ویژه مدارس شبانه‌روزی و اهمیت اجرای طرح خود اتکایی نکاتی را بیان کرد.

در پایان جلسه، مسئول مدارس شبانه‌روزی وزارت آموزش وپرورش به پاسخ همکاران در رابطه با کمبودها و مسائل مطرح شده، پرداخت و تأکید ویژه بر شاداب سازی و کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی در محیط مدارس شبانه روزی و به‌ویژه خوابگاه‌های دانش‌آموزی داشت.

خبرنگار : فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار