جشنواره فرهنگی هنری فردا، نویدبخشی برای نسل آینده است

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت:حمایت‌های آموزش و پرورش، جامعه و خانواده در رشته‌های فرهنگی و هنری می‌تواند استعدادهای دانش‌آموزی به نقطه خوبی برساند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی هنری فردا، نویدبخشی برای نسل آینده است

محسن نوروزیان، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک شهرری به دانش‌آموزانی که در بخش‌های مختلف جشنواره برای اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری افتخار کسب کردند تبریک گفت و از رحمت‌الله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، معلمان، مدیران، خانواده‌های محترم و همکاران شاغل در حوزه معاونت پرورشی که در کسب این دستاورد به سهم خود اثرگذار بودند، تقدیر کرد.

او با بیان اینکه این جشنواره، مهم ترین رویداد فرهنگی و هنری دانش‌آموزان کشور است، خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی هنری فردا، نویدبخشی برای نسل آینده است و در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی می‌تواندبه ما کمک کرده و علاوه بر آن سلامت روان دانش‌آموزان را نیز تأمین کند.

نوروزیان در ادامه به تأثیر جامعه با اهداف پرورشی پرداخت و گفت: جامعه به فرهنگ و هنر توجه زیادی دارد و خانواده‌ها علاقمند به حضور فعال دانش‌آموزان در این برنامه‌ها هستند. همچنین در مدرسه نیز دانش‌آموزان مهارت‌های لازم را می‌توانند کسب کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک شهرری اظهار کرد: در رشته‌های هنری اگر حمایت آموزش وپرورش، جامعه و والدین را داشته باشیم، مسلما" استعدادهای دانش‌آموزی به نقطه خوبی خواهد رسید و آینده خوبی در انتظار دانش‌آموزان و جامعه خواهد بود. به نوعی می‌توان گفت که فقط استعدادیابی نباید باشد، حمایت‌های بعدی خیلی مهم تر خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار