زنگ ایثار به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در پردیس نواخته شد

پردیس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان پردیس در مراسم نواختن زنگ ایثار در هنرستان دخترانه آفرینش با تبریک هفته بسیج گفت نگاه مقام معظم رهبری به بسیج بسیار وسیع و عمیق است و در این زمینه می فرمایند که هر جا وظیفه‌ای باشد، انسان بسیجی در میدان آن حاضر است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در پردیس نواخته شد

محمد فروتن گفت: صرف اینکه بسیجی هستیم، کارت بسیج داریم، یا جزء تشکیلات بسیج هستیم یا نه، که البته همه اینها لازم و ضروری است، باید به این موضوع دقت داشته باشیم که تفکر بسیجی و نگاه بسیجی داشته باشیم که هر جا هر وظیفه‌ای و هر کاری که از دست ما برمی‌آید، انجام دهیم و در میدان حاضر باشیم.

وی ادامه داد: اگر مهارتی، توانمندی یا استعدادی داریم و در جایی احساس می‌کنیم که این توانمندی و مهارت ما به درد نظام و اسلام می‌خورد باید از آن برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان پردیس با اشاره به اینکه این یک تفکر بسیجی است، تصریح کرد: این نگاه انسان بسیجی است و حتما ضرورتی ندارد که شما عضو تشکیلات بسیج باشید تا بگوییم شما یک فرد بسیجی هستید. البته این امر نیز به افراد توصیه می‌شود.

فروتن تصریح کرد: همه ما باید با بهره گیری از توانمندی، استعداد و مهارتی که کسب کرده ایم و خدا به ما عطا کرده است به نحو مطلوب در سرافرازی کشورمان سهیم باشیم.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار