معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان پردیس:

هر انسانی با هر نگاه، گرایش فکری و سیاسی نسبت به سردار سلیمانی محبت و مودت دارد

پردیس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان پردیس در برنامه بزرگداشت سردار دل‌ها که در دبیرستان البرز شهرستان پردیس برگزار شد، گفت هر انسانی با هر نگاه و گرایش فکری، سیاسی و با هر عقیده که دارد نسبت به سردار سلیمانی محبت و مودت دارد و این سوال است که دلیل این محبت چیست؟

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هر انسانی با هر نگاه، گرایش فکری و سیاسی نسبت به سردار سلیمانی محبت و مودت دارد

محمد فروتن ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ادامه داد: عده‌ای معتقدند شهید سردار سلیمانی به دلیل مردم‌داری و اینکه شبانه روز برای مردم و برای حمایت از کشور و میهن تلاش می‌کرد فردی بود که مورد علاقه و محبت همگان قرار دارد که البته همه ی این موارد از خصوصیات بارز این مرد بزرگ است .

وی با اشاره به اینکه بهترین پاسخ برای همه سوالات ما در قرآن وجود دارد، تصریح کرد: جواب این سوال را می‌توان در سوره مبارکه مریم آیه 96 پیدا کرد که خداوند متعال می‌فرماید: إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا که در این آیه آمده است برای اینکه خداوند رحمان محبت شما رو در دل دیگران قرار دهد نیاز به 2 ویژگی دارید، این ویژگی‌ها شامل ایمان و عمل صالح است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان پردیس ادامه داد: کسانی که ایمان داشته باشند و عمل صالح انجام دهند خداوند رحمان محبت آنها را در دل مردم می‌اندازد و این کلید محبت و مودت سردار سلیمانی در دل مردم است.

فروتن با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با خانواده شهید سلیمانی، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به ویژگی‌های آن شهید بزرگوار اشاره کرد و یکی از این ویژگی‌ها را اخلاص و دیگری را صداقت دانست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان پردیس در رابطه با مکتب شهید سلیمانی افزود: اگر ایمان خالصانه باشد و عمل از روی صداقت نتیجه آن شهید سلیمانی است.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به حدیث حضرت فاطمه‌زهرا (س) که فرموده‌اند هر شخصی که عبادت‌ها و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت‌ها و برکات را برای او مقدر می‌کند، ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل این حدیث است و ما نیز باید سعی کنیم تا تمام اعمال و کارهایمان مانند سردار دل‌ها باشد یعنی ایمان و عمل ما از روی اخلاص و صداقت باشد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار