پرورش باید همراه همیشگی آموزش باشد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در جمع مربیان حاضر در جلسه بازمهندسی پیشتازان به وجود مشکلات اجتماعی و اخلاقی در دوران پساکرونا اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پرورش باید همراه همیشگی آموزش باشد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، در نشست تخصصی بازمهندسی پیشتازان عنوان کرد: در زمان کرونا، بدلیل تعطیلی مدارس، چالش‌های مختلفی در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داریم، بنابراین نگاه ما هم باید متفاوت باشد.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما تنها نگاه آموزشی باشد و نگاه تربیتی، شادابی، آموزش خانواده و امید در برنامه‌ها نباشد، با برنامه‌ریزی نامناسب، دانش‌آموزان از لحاظ تربیتی و اخلاقی آسیب خواهند‌خورد.

حضرتقلی افزود: در دوران کرونا و قرنطینه، دانش‌آموزان از فعالیت‌های پرورشی محروم مانده‌اند و فرایند نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری در آنها دچار اختلال شده و اگر مراقب نباشیم آسیب‌های اجتماعی بسیاری را شاهد خواهیم بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: نظام آموزشی هم اکنون باید بازمهندسی شده و در مسائلی چون نوع برخورد با دانش‌آموزان، مسائل اخلاقی، اجتماعی و آموزشی با تدبیر رفتار کنیم و از لحاظ پرورشی و تربیتی و ایجاد روحیه تلاش، همراهی و استقامت، بیشتر روی دانش‌آموزان کار کنیم.

در این جلسه در مورد قطب‌بندی مدارس، برگزاری جلسه آموزشی با موضوع تغییرات تشکیلات پیشتازان برای مربیان مدارس، تشکیل گروه مجازی در هر قطب، برگزاری کارگاه آموزشی و ثبت آمار دانش‌آموزان پیشتاز منطقه بحث شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار