جلسه روحانیون طرح امین در ملارد برگزار شد

ملارد (پانا) - جلسه هماهنگی و تعاملی روحانیون امین مدارس با هدف تشریح برنامه‌های سالانه در مدارس و ضرورت آگاهی و آموزش دانش‌آموزان از موضوعات دینی و مذهبی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه روحانیون طرح امین در ملارد برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد با روحانیون طرح امین در مدارس، با هدف مطرح کردن طرح و برنامه‌های ‌پیشنهادی روحانیون در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و برنامه‌ریزی اجرایی کردن برنامه‌ها، برگزار شد.

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در این جلسه، ضمن اشاره به نقش مهم و گسترده روحانیت در انتقال مفاهیم دینی به دانش‌آموزان، بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، انتظار می‌رود که روحانیون طرح امین فعالیت‌ها را در زمینه قرآنی و فرهنگی و استفاده از روش‌های خلاقانه و جذاب در انتقال مفاهیم مذهبی به دانش‌آموزان بیشتر کنند.

وی افزود: فعالیت روحانیون طرح امین در مدارس باعث می‌شود که دانش‌آموزان در مسابقات مختلف قرآنی و دینی بیشتر بدرخشند.

همچنین روحانی، جلال سیف‌اللهی مسئول روحانیون طرح امین در شهرستانهای ملارد، شهریار و شهر قدس، وظایف روحانیون در مدارس را برشمرد و ابراز امیدواری کرد با حضور این عزیزان، شهرستان ملارد در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی پیشرفت کند.

در ادامه مقرر شد تدابیر بیشتری در خصوص تعامل و همکاری بین روحانیون و مدیران مدارس ایجاد شود و حاضرین به ذکر مسائل و نقاط قوت و دغدغه های این طرح پرداختند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار