معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد در ستاد اجرایی مانور سراسری زلزله:

هدف مانور زلزله، تحقق شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اجرایی مانور سراسری زلزله و ایمنی، بر اهمیت همکاری ارگان‌های شهرستان با آموزش و پرورش، وجود نظم و هماهنگی و آموزش دانش‌آموزان قبل از مانور زلزله تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف مانور زلزله، تحقق شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی و هماهنگی با هدف برنامه‌ریزی مانور سراسری زلزله و ایمنی در آموزشگاه عطیه به عنوان پایلوت استانی، بر اهمیت آموزش دانش‌آموزان مدارس قبل از شروع مانور و توجیه برنامه جهت پیشگیری از حوادث احتمالی تأکید کرد.

وی ادامه داد: بر اساس ظرفیت‌های آموزش و پرورش ملارد و هماهنگی‌های انجام شده با هلال‌احمر، فضای اجرای مانور مشخص شده و قرار است سناریوی حمل مصدوم و کمک‌های اولیه توسط هلال‌احمر انجام شود.

حضرتقلی افزود: در انجام این مانور، تعداد ۵۰ نفر دانش‌آموز شرکت می‌کنند و سعی بر این است که با جمعیت کم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ساعت ۱۰:۱۵ روز دوشنبه ۸ آذرماه این مانور اجرا شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: در انتخاب مدرسه مورد نظر برای اجرای مانور، فضای مناسب با طبقات کم در نظر گرفته شده و آموزشگاه با اخذ مجوز از اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، در روز مانور تعطیل شده و این مانور حدود 20 دقیقه زمان می‌برد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار