معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور:

دانشگاه فنی و حرفه‌ای، به لحاظ اشتغالزایی، جز برترین‌های کشور است

سمنان (پانا) - معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در بازدید از اندیشکده و نمایشگاه دائمی دستاوردهای دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اظهار داشت عملکرد و اقدامات اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به جهت اختراعات و نوآوری‌های حوزههای مورد نیاز صنعت، ستودنی است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فنی و حرفه‌ای، به لحاظ اشتغالزایی، جز برترین‌های کشور است

وحید آرایی با اشاره به عملکرد بسیار موفق و درخشان سازمان بسیج اساتید استان و همچنین با اشاره به رسالت و هدف دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: این سازمان در مسیر مساله محوری و حل مشکلات کشور حرکت می کند؛ بنابراین باید بستری فراهم گردد تا ابتکارات و اقدامات دانشگاهیان این دانشگاه مورد حمایت قرار گرفته و ارتباط حداکثری با صنعت ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مجموعه سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بسیج اساتید کشور با نگاه علمی مساله محور از اقدامات دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان حمایت همه جانبه می کنند، عملکرد دانشگاه فنی و حرفه ای به لحاظ اشتغال را جزء برترین های کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید قدردان این مجموعه دانشگاهی بود و نسبت به حل مشکلات آنان اقدام کرد.

معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور افزود: استاد و دانشجو می بایست مسائل و مشکلات کشور در سطوح ملی و استانی را احصاء و شناسایی کرده و نسبت به رفع آنان اقدام کنند.

شایان ذکر است؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی و شناساندن توانمندی های دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای و بالابردن حس اعتماد و خودباوری است و اینکه می توان با اتکا به خود و دانش کسب شده کارآفرین بود و در رشد و پیشرفت خود و دیگران از این طریق گام های مثبتی برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار