معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور:

فعالیت 90 اندیشکده بسیج اساتید در سطح کشور

سمنان (پانا) - معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه 90 اندیشکده بسیج اساتید در سطح کشور فعالیت دارند، گفت سه وظیفه اصلی بسیج اساتید بر مبنای نهضت استادی از زمان تاسیس این نهضت در سال 1380 ، معرفت افزایی، بصیرت‌دهی سیاسی و نقش سیاسی یا دانشگاه معطوف به مساله است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 90 اندیشکده بسیج اساتید در سطح کشور

وحید آرایی، در دیدار با نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان با حضور مسئولان کانون های بسیج اساتید استان سمنان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، هدف کلی نهضت استادی بسیج را ایجاد نهضت تولید علم نافع، کشف ظرفیت‌های کشور و ارائه پاسخ به نیازهای انقلاب اسلامی و استفاده از استعداد مرجعیت اساتید بسیجی برای شبکه‌سازی و انسجام‌بخشی در قالب جبهه علمی فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به ارتباط بسیار مهم و تاثیرگذار دانشگاه و صنعت و با توجه به اینکه آگاهی سیاسی درست ایجادکردن در دانشجو بسیار مهم است، افزود: باید در دانشگاه، آرمان‌ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی انتقال یافته و دانشگاه بداند مطالبات جامعه و اولویت های نظام و انقلاب چیست و بر اساس آنها حرکت کند.

معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیج، توانمندی های تحسین برانگیز و شگرفی را به نمایش گذاشته است و به اعتراف همگان، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است.

آرایی همچنین از فعالیت 90 اندیشکده در سطح کشور ذیل کانون های بسیج اساتید خبر داد و گفت: مراکز آموزش عالی، پژوهشی و اندیشکده های بسیج اساتید در سراسر کشور برای کمک و مشاوره به دولت سیزدهم آمادگی کامل دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار