نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

جهاد تبیینی، یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم و تبدیل تهدیدها به فرصت است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت جهاد تبیینی به عنوان یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم و تبدیل تهدیدها به فرصت، گفت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا از ظرفیت‌های فرهیختگان دانشگاهی برای حل مسائل و مشکلات بهره برد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیینی، یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم و تبدیل تهدیدها به فرصت است

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در دیدار با معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با حضور مسئولان کانون های بسیج اساتید استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: ساز و کار و روند عملی کردن بیانیه گام دوم توسط بسیج اساتید دانشگاه ها ارائه شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری به خوبی به نقش مهم جوانان و دانشگاهیان در پیشبرد اهداف جامعه اشاره نموده و آنان را یکی از مهمترین سرمایه کشور معرفی کرده اند تا با حضور تاثیرگذارشان در مسائل اجرایی، موجبات تحولات عظیم در کشور را فراهم آورند.

امام جمعه سمنان، بر لزوم بصیرت افزایی سیاسی در دانشگاه ها توسط اساتید بسیجی تاکید کرد و گفت: مجموعه‌ دانشجویی ما ظرفیت حرکت‌های بزرگ برای روشنگری‌های جدی و خنثی‌کردن حرکات دشمن را دارند.

حجت الاسلام مطیعی خاطرنشان کرد: امیدبخشی و امیدآفرینی، یک هدف بسیار مهم در بحث بسیج اساتید است و اساتید گرانقدر باید اهتمام ویژه بر این مساله مهم داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار