تامین اعتبار حق انشعاب مدارس نوساز و فاقد انشعاب شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تامین اعتبار حق انشعاب( آب، برق، گاز، تلفن، فاضلاب) مدارس نوساز و فاقد انشعاب شهرستان‌های استان تهران با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تامین اعتبار حق انشعاب مدارس نوساز و فاقد انشعاب شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در نشست با نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی،اداره کل نوسازی مدارس و نمایندگان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۲۱ گانه خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق در طی این سال‌ها هزینه بر بودن حق انشعابات آب، برق، گاز، تلفن و فاضلاب است که تاکنون مدارس با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و لازم است این دغدغه مرتفع شود.

وی تصریح کرد: تأمین اعتبار انشعابات مدارس ضمن اینکه مدیران را با چالش مواجه می‌کند و موجب کندی روند خدمت‌رسانی مراکز آموزشی نوساز می شود، بنابراین لازم بود با درک موضوع و تبعاتی که می‌توانست به دنبال داشته باشد چاره‌ای اندیشیده شود.

بهارلو بیان کرد: پیرو مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عهده‌دار تهیه اعتبار لازم در خصوص حق انشعاب مدارس نوساز و فاقد انشعاب شهرستان‌های استان تهران شد.

شایان ذکر است در این جلسه نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اداره کل نوسازی مدارس و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۲۱ گانه با ارائه گزارشی از لیست مدارس فاقد انشعاب و نوساز در خصوص روند تامین اعتبار حق انشعاب این مدارس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار