پی‌ریزی ستون‌های تکوین شخصیت دانش‌آموزان همراه باعطوفت، مهربانی و اقتدار عاطفی

تهران (پانا) - به منظور تبیین و هماهنگی برنامه‌های حوزه معاونت ابتدایی شهرستان‌های استان تهران، جلسه هم‌اندیشی با کارشناسان پیش دبستانی و رابطین تولید محتوای الکترونیکی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پی‌ریزی ستون‌های تکوین شخصیت دانش‌آموزان همراه باعطوفت، مهربانی و اقتدار عاطفی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران در این جلسه، با اشاره به اهمیت هفت سال اول زندگی کودک یعنی سنین پیش دبستانی، اظهار کرد: پایه و اساس شخصیت کودک در این دوران شکل می‌گیرد و در صورتی که این دوره همانگونه که پیامبر اسلام (ص) فرمودند، با عطفوت، مهربانی، محبت‌پذیری و اقتدار عاطفی کودکان همراه باشد، قوی‌ترین، سالمترین و متعادل ترین ستون‌های تکوین شخصیت دانش‌آموزان پی‌ریزی می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که چنین بستری برای دانش‌آموزان فراهم شود، کودکان بیشترین آمادگی روانی و ذهنی را برای یادگیری به دست آورده و با آمیزه‌ای از محبت پذیری و آموزش‌پذیری برای زندگی اجتماعی در آینده آماده می‌شوند.

بختیاری همچنین هدف از برگزاری این جلسه را تبیین طرح و برنامه‌های دوره پیش دبستانی و تولید محتوای الکترونیکی عنوان کرد.

شایان ذکر است در پایان کارشناسان و رابطین تولید محتوا به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته شده پرداختند و دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه جذب حداکثری نوآموزان بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار