توسعه فضای‌های آموزشی مناسب و استاندارد در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

قزوین(پانا)- در سومین جلسه کمیته اقتصادی آموزش و پرورش استان قزوین مطرح شد که توسعه فضای‌های آموزشی مناسب و استاندارد در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فضای‌های آموزشی مناسب و استاندارد در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

روز دوشنبه اول آذر نشست کمیته اقتصادی آموزش و پرورش به ریاست حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، فصیحی رامندی رئیس شورای شهرقزوین ،شکراوی معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع، رحیم خانی معاون پرورشی و فرهنگی و مسئولان دستگاه های استانی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ابتدا هفته بسیج را به تمامی بسیجیان به ویژه جامعه بسیجی استان قزوین تبریک گفت و افزود:با توجه به تفاهم نظری که در مجموعه دستگاه های اجرایی و شهرداری بر سر مسائل تعلیم و تربیت و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش وجود دارد، امیدواریم هرچه سریعتر مصوبات این کمیته گره ها و موانع موجود را از مسیر رسیدن به اهداف نظام تعلیم و تربیت در استان بردارد.

حبیبی با اشاره به مشکلات کمبود فضای آموزشی در شهرک های اقماری عنوان کرد: در شهرک های جدید تاسیس، فضای آموزشی استاندار و مناسب در طرح اقدام ملی مسکن حتما باید دیده شود.

وی با اشاره و تاکید بر فعال سازی کمیته ماده پنج در آموزش و پرورش،گفت: به آموزش و پرورش اجازه داده می شود تا مدارسی که دارای موقعیت تغییر کاربری هستند ،ضمن بررسی در کمیته مولد سازی و سپری کردن مراحل قانونی آن به شهرداری واگذار گردد.

وی اظهار کرد :شهرداری قزوین با معرفی زمین های در اختیار در نقاط مختلف شهر که در آن ناحیه کمبود فضای آموزشی وجود دارد، نسبت به تامین نیازهای آموزش و پرورش اقدام نماید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تصریح کرد: برای تغییر کاربری بخشی از اردوگاه یانس آباد (شهید بابایی) در کارگروه زیربنایی موضوع هرچه سریعتر بررسی شود، تا با تامین اعتبارات لازم نسبت به تجهیز و بهره برداری از فضاهای اردوگاهی و پرورشی نیمه تمام برنامه ریزی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار