تقدیر معاون وزیر از مجمع جهانی سادات برای اهدای ۵۳ هزار تبلت به دانش‌آموزان محروم

تهران (پانا) - جانشین وزیر در طرح هدایت در دیدار با اعضای هیات مدیره تشکل مردم نهاد مجمع جهانی سادات از زحمات این موسسه برای اهدای ۵۳ هزار تبلت به دانش‌آموزان محروم و ۲ هزار تبلت به دانش‌آموزان سادات نیازمند استثنایی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر معاون وزیر از مجمع جهانی سادات برای اهدای ۵۳ هزار تبلت به دانش‌آموزان محروم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این دیدار با بیان اینکه آموزش و پرورش مانند بقیه ابعاد جامعه در دو سال اخیر درگیر کرونا شد، گفت: اولین جایی که تعطیل شد مدارس بودند اما بلافاصله آموزش های مجازی بویژه از طریق شاد جایگزین آموزش های حضوری شد.

وی افزود: ۳۰ درصد از دانش آموزان به دلیل عدم برخورداری از شبکه اینترنتی و یا نداشتن وسیله هوشمند ارتباطی از اتصال به شبکه شاد محروم هستند که از طریق پیاده سازی اطلس آموزشی و سایر روش ها به تحصیل مشغول هستند.

وی تصریح کرد: نداشتن وسایل هوشمند ارتباطی چهره خشنی از نابرابری تحصیلی را نشان داد و برای تامین تجهیزات هوشمند آموزشی ویژه دانش آموزان کم برخوردار طرح هدایت در آموزش و پرورش اجرایی شد.

حسینی با بیان اینکه تاکنون ۳۶۱ هزار تبلت و گوشی هوشمند در قالب طرح هدایت برای دانش آموزان کم برخوردار به همت خیرین تهیه شده است گفت: در ایام پساکرونا نیز آموزش های مجازی به عنوان آموزش های مقوم، مکمل و معکوس در آموزش و پرورش ادامه خواهد یافت.

معاون وزیر در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های موسسه خیریه سادات در حوزه دانش آموزی گفت: اهدای یک تبلت در واقع اهدای یک مدرسه، کلاس درس، آزمایشگاه و کتابخانه است و از این طریق دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند از بهترین آموزش ها بهره مند شوند.

شایان ذکر است تشکل مردم نهاد مجمع جهانی سادات در حوزه آموز خیریه ای ویژه سادات فعالیت میکند و اهدای ۵۳ هزار تبلت به دانش آموزان سادات نیازمند برای پیشگیری از آسیب تحصیلی و حمایت از ۱۹۰ هزار دانش آموز سادات از جمله فعالیت های این موسسه در حوزه دانش آموزی است.

همچنین این موسسه برای تمامی دانش آموزان ‌سادات کم برخوردار کشور تبلت تهیه کرده است که به مرور به نمایندگان آموزش و پرورش استان ها تحویل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار