اهدای تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در گیلان

رشت (پانا) - با همکاری و مشارکت بانک ملی 161 دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان خریداری و توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم اهدای این تبلت‌ها که با حضور مدیرکل امداد امام خمینی و مدیر امور شعب بانک ملی استان گیلان برگزار شد، خاطر نشان کرد: همراهی دستگاه های دیگر برای کاهش معضلات و مسائل موجود و رعایت عدالت اجتماعی در مسیر آموزش تمامی دانش آموزان، می تواند نوید بخش آینده ای درخشان برای توسعه این استان باشد.

رحمتی گفت: با همکاری و مشارکت بانک ملی 161 دستگاه تبلت به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان خریداری و توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به رفع نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، اظهار کرد: در دوران کرونا بسیاری از معلمان با تشکیل کمپین‌های مختلف، اقدام به تهیه تبلت برای دانش آموزان خود کردند و کمیته امداد در این دوران همراه و همیار دانش‌آموزان و آموزش و پرورش استان بود.

شایان ذکر است 19 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و از ابتدای کرونا تاکنون 4 هزار و 500دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت گیلانی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار