چگونگی بازگشایی مدارس استثنایی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به بازگشایی تمام مدارس از روز گذشته اول آذر گفت مدارس استثنایی بر اساس شیوه‌نامه‌های ارسالی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال خواهند بود و تمام دانش‌آموزان باید در کنار آموزش‌های مجازی در فرایند آموزش‌های حضوری نیز قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی بازگشایی مدارس استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در نشست شورای معاونین سازمان با اعلام این خبر گفت: ۸۰ شاخص در حوزه وضعیت آموزش و پرورش استثنایی در سطح کشور، استان ها و مناطق تدوین شده است که به زودی به استان ها جهت احصای اطلاعات ارسال خواهد شد.

حسینی افزود: برنامه های سال ۱۳۹۹ سازمان آموزش و پرورش استثنایی توسط وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گرفته است و این سازمان رتبه دوم در شاخص ها و برنامه های عمومی را در سطح وزارت آموزش و پرورش کسب کرده است.

معاون وزیر با اشاره به بازگشایی تمام مدارس از ابتدای آذر گفت: مدارس استثنایی بر اساس شیوه نامه های ارسالی و رعایت پروتکل های بهداشتی فعال خواهند بود و تمام دانش آموزان باید در کنار آموزش های مجازی در فرایند آموزش های حضوری نیز قرار گیرند.

وی از پیگیری تفویض اختیار به ادارات آموزش و پرورش استثنایی خبر داد و گفت: مصوبه تشکیل شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی به تمامی استان ها ارسال شده است و استان ها باید تا پایان آذر پیگیر تشکیل این شورا در سطح ادارات کل و ادارات مناطق و نواحی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار