با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرعامل بنیاد احسان؛

تفاهم‌نامه تجهیز و راه‌اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور در سیستان و بلوچستان به امضا رسید

زاهدان (پانا) - آیین امضای تفاهم‌نامه تجهیز و راه‌اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور به فناوری‌های نوین آموزشی به منظور حمایت از اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا) ویژه دانش‌آموزان لازم التعلیم و بازمانده از تحصیل به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه تجهیز و راه‌اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور در سیستان و بلوچستان به امضا رسید

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این آیین اظهار کرد: مجموعه احسان در کنار امر مقدس مدرسه‌سازی، در زمینه مدرسه یاری نیز زحمات و تلاش های زیادی را برای ارتقای شاخص های مختلف در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان متحمل شده است.

حمیدرضا رخشانی، با اشاره به کمبودهای تاریخی در سیستان و بلوچستان و رشد روزافزون نیازهای آموزش و پرورش در زمینه فضای آموزشی و نیروی انسانی در این استان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان نیازمند حمایت‌های ویژه در زمینه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر در حاشیه شهر زاهدان به منظور جذب و حمایت از دانش آموزان تارک یا بازمانده از تحصیل، با نهضت حمایتی که از سراسر کشور صورت گرفت، توانستیم ۱۸ مدرسه حمایتی را برای جذب و آموزش این دانش آموزان ایجاد کنیم که تا کنون تاثیر بسیار خوبی در کاهش آمار بازماندگان از تحصیل استان داشته است.

رخشانی افزود: راه اندازی کلاس‌های آموزش از دور توسط بنیاد احسان نیز به طور قطع نتایج مثبت و خوبی برای دانش آموزان این استان خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار