قرآن، کتاب هدایت دانش‌آموزان در مسیر پرخطر امروز است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در بازدید از دارالقرآن‌های شهرستان بر برگزاری برنامه‌های با محتوای قرآن و تأثیر آن بر اخلاق و کردار دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت قرآن، کتاب هدایت دانش‌آموزان در مسیر پرخطر امروز است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
قرآن، کتاب هدایت دانش‌آموزان در مسیر پرخطر امروز است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در جریان بازدید دارالقرآن امام رضا (ع) و حضرت خدیجه کبری(س) شهرستان ملارد بر برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مختلف، متنوع و جذاب قرآنی، تأثیر آن بر شخصیت، اخلاق و رفتار دانش‌آموزان و کاهش گرایش به راه‌های نادرست تأکید کرد.

وی ادامه داد: در این بازدید عقد تفاهم‌نامه فعالیت‌های ویژه دارالقرآن با مدیران این مراکز شامل، برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم بصورت ماهانه، برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز و توانمند‌سازی دانش‌آموزان راه‌یافته به مسابقات استانی و کشوری، تولید محتواهای قرآن، عترت و نماز و انجام فعالیت‌های دارالقرآن با محوریت حضرت زهرا(س) انجام شد.

معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد افزود: قرار است مسابقات آوایی در هفته قرآن، عترت و نماز، مسابقات پژوهشی در هفته دوم بهمن و تمامی مسابقات دوره ابتدایی در پایان فروردین ماه برگزار شود، همچنین شهرستان ملارد آماده میزبانی قاری بین‌المللی حامد شاکرنژاد در هفته قرآن، عترت و نماز در قالب محفل انس با قرآن کریم خواهد بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار