مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

اصل انقلاب، برگرفته از تفکر بسیج است

بسیج، رکن اصلی ملت سازی و امت سازی است

سمنان (پانا) - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه اصل انقلاب برگرفته از تفکر بسیج بوده و امروز در کشور ما پدیده ملت سازی و امت سازی بومی شده است، گفت: در جهان، نهادی مشابه بسیج وجود ندارد. بسیج رکن اصلی ملت سازی و امت سازی است و دلیل اصلی دشمنی دشمنان با کشور ما نیز به دلیل وجود بسیج است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اصل انقلاب، برگرفته از تفکر بسیج است

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به اینکه دین اسلام و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، سبب رشد و اعتلای بسیج در کشور ما شده که پایه و اساس آن را امام راحل ایجاد کردند، افزود: اخلاص در عمل، شجاعت، ولایت پذیری و آمادگی برای جهاد، از مهمترین ویژگی های بسیج است.

وی تصریح کرد: ۵۸ برنامه توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون سمنان در هفته بسیج برگزار می شود که همایش راه مشترک (تجلیل از مدافعان حرم و مدافعان سلامت)، تجلیل از بسیجیان و نویسندگان بسیجی، مسابقات فرهنگی و نشست های بصیرتی از جمله این برنامه ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با عنوان این مطلب که ۱۵ درصد مردم کشور به صورت رسمی عضو بسیج هستند، اظهار داشت: الگوی بسیج ایران یعنی حزب الله لبنان یعنی حشد الشعبی عراق، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان؛ این یک پدیده ملت ساز است و ملت ها توانسته اند آن را بومی سازی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار