مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

تهیه تبلت برای دانش‌آموزان محروم استان سمنان به ارزش 4 میلیارد تومان

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از تهیه چهار میلیارد تومان تبلت برای دانش‌آموزان محروم استان خبر داد و گفت دو میلیارد تومان از وزارت آموزش و پرورش و مابقی از منابع کمیته امداد و خیران تامین شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تهیه تبلت برای دانش‌آموزان محروم استان سمنان به ارزش 4 میلیارد تومان

محمد دستورانی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 1400 با بیان اینکه دو میلیارد تومان از طریق وزارت آموزش و پرورش و دو میلیارد تومان از طریق خیران و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند تخصیص یافته، خاطرنشان کرد: این تبلت‌ها خریداری ‌شده و به‌زودی طی مراسمی به دانش آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مصوبه‌های جلسه قبل پوشش اینترنت در مناطق فاقد اینترنت مانند زمان‌آباد، خارتوران و مناطق دوردست و عشایری استان سمنان بود، افزود: طی بازدیدی که صورت گرفت، دکل‌های جدید نصب شده اما سرعت اینترنت همچنان با مشکل مواجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تأمین امکانات و مواد بهداشتی و ضدعفونی در مدارس اختصاص یافته و خرید آنها در حال انجام است، ابراز کرد: کمیته بهداشتی و ایمنی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل شده و ناظر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس خواهد بود.

دستورانی با بیان اینکه لیست دانش آموزان و معلمان استان که تاکنون نسبت به دریافت واکسن اقدام نکردند، احصاء و پیگیری‌ها در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: برای تنویر افکار عمومی و افزایش اعتماد و اطمینان جامعه و اولیاء دانش آموزان برای حضور در مدارس با همکاری صداوسیما تلاش‌های خوبی شد.

یادآور می شود ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 1400 به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با موضوع بسته تحولی ارتقاء سواد حرکتی دانش آموزان و همچنین مشارکت و همکاری در اجرای برنامه انسداد مبادی بی‌سوادی با تأکید بر شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت کودکان بازمانده از تحصیل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار