به مناسبت هفته بسیج

42 زندانی جرایم غیرعمد با حمایت خیرین آزاد می‌شوند

سمنان (پانا) - جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به آزادسازی 42 زندانی در هفته بسیج گفت با توجه به چهل و دومین سالگرد هفته بسیج، 42 زندانی جرائم غیرعمد با حمایت خیرین در این هفته آزاد خواهند شد. همچنین 42 عنوان برنامه شاخص استانی و کشوری در هفته بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۲۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
42 زندانی جرایم غیرعمد با حمایت خیرین آزاد می‌شوند

سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج گفت: 42 عنوان برنامه شاخص استانی و کشوری و 7091 عنوان فعالیت در قالب 410 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سمنان و رزمایش اقتدار بسیجیان در 3 آذر به صورت کشوری و تصویری با حضور رهبر معظم انقلاب از برنامه های شاخص در هفته بسیج در استان سمنان است، تصریح کرد: همایش استمرار تفکر پیشکسوتان، میقات صالحین و اجلاسیه نماز از دیگر برنامه ها در هفته بسیج در استان سمنان است.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم استان، اعزام بسیجیان به مشهد مقدس، توزیع 10 هزار بسته معیشتی، توزیع 100 سری جهیزیه در بین نیازمندان و آزادسازی 42 زندانی از دیگر برنامه ها در هفته بسیج در استان سمنان است.

سرهنگ شوقانی با بیان اینکه بسیج در زمینه دفاع همه جانبه، امنیت، سازندگی و آموزش، امداد و نجات و هم در محرومیت زدایی و … نقش ایفا می‌کند و برای تمام ملت‌های مسلمان می‌تواند الگو باشد، بیان کرد: امروز الگوی بسیج را در جریان بیداری و در جهان اسلام و کشورهای منطقه به وضوح مشاهده می‌کنیم.

وی با عنوان این مطلب که روز شمار هفته بسیج از 29 آبان با عنوان بسیج اقتصاد مقاومتی شروع خواهد شد، بیان کرد: در اولین روز از هفته بسیج، رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی را با حضور رئیس سازمان بسیج کشور با اعلام رمز عملیات در سراسر کشور از سمنان آغاز می شود.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان همچنین با اشاره به توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی به صورت پایگاهی و حوزه ای در هفته بسیج، عنوان کرد: در هفته بسیج پویش کمک مومنانه شدت بیشتری خواهد گرفت و بسیجیان با شناسایی های صورت گرفته به نیازمندان حوزه پایگاهی خود کمک رسانی خواهند کرد.

سرهنگ شوقانی با بیان اینکه با اهدای بیش از 100 سری جهیزیه به زوج های نیازمند در امر ازدواج آسان نیز قدم بر خواهیم داشت، تشریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و آماده سازی این جهیزیه با حضور سردار سلیمانی این جهیزیه ها به دست زوج های نیازمند خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هر روز از هفته بسیج به یک عنوان نامگذاری شده است، بیان کرد: بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج، علم و پژوهش، بسیج عدالت و مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمنان، بسیج استقلال و آزادگی، بسیج سبک زندگی اسلامی، ایرانی و بسیج معنویت و اخلاق نامگذاری روزهای هفته بسیج هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان افزود: در زمانی که امام خمینی(ره) بر سازندگی تاکید داشتند، شاید برای ما ملموس نبود اما امروز شاهد هستیم که نقش آفرینی بسیج در سازندگی کشور چه نقش حیاتی است و نشان از دوراندیشی امام خمینی(ره) دارد که چنین نقشی را برای این سازمان مردمی تبیین کردند.

سرهنگ شوقانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بسیج، ابراز کرد: همانطور که معظم له نیز فرمودند هر جوانی که فکر کند کشورش باید مستقل باشد و بخواهد در این راه مسئولیت و نقش بر عهده بگیرد، بسیجی محسوب می‌شود؛ بنابراین امیدواریم که همه بتوانیم این گفتمان بسیج را در استان ترویج دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار