کسب رتبه برتر فراخوان مقاله سازمان نهضت سوادآموزی توسط فرهنگیان شهرستان ملارد

ملارد(پانا)- مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد از درخشش واحد سوادآموزی در فراخوان مقاله سازمان نهضت سوادآموزی و اهمیت نتایج بررسی‌های انجام‌شده در یادگیری و آموزش سوادآموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر فراخوان مقاله سازمان نهضت سوادآموزی توسط فرهنگیان شهرستان ملارد

آذر خشنود در مورد دلیل انجام این مقاله تشریح کرد: بحران کرونا، یک ذره‌بین چالش‌های سوادآموزی موجود بوده که عمیقأ بر فرصت‌های یادگیری آموزشی و یادگیری مادام‌العمر بزرگسالان با مهارت‌های سوادآموزی کم، تاثیر گذاشته است.

او افزود: در بیشتر کشورهای توسعه یافته که از قبل با سیستم آموزش مجازی آشنایی داشتند هیچ‌گونه مشکلی در امر آموزش مجازی یا از راه دور توسط مربیان و یادگیرندگان بزرگسال وجود نداشت اما در کشورهای کمتر توسعه‌یافته تجهیزات مورد نیاز این سیستم به ویژه پهنای باند اینترنت، بودجه و زیرساخت‌های این سیستم در تمامی نقاط کشور یا موجود نیست و یا بسیار ضعیف بوده که سبب شده است تا آموزش مجازی در مسیر همواری قرار نگیرد و در نتیجه این ضعف و کمبود؛ افراد متصدی ارائه‌دهنده آموزش بزرگسالان و متولیان این امر در آموزش و پرورش نتوانند در مقام پاسخگویی به افراد بزرگسال برآیند.

خشنود در مورد نتایج مقاله برتر انجام شده در این زمینه بیان کرد: بررسی‌ها نشان داد که کووید ۱۹، تمام بخش‌های اقتصادی و جامعه را به طور کلی تحت تاثیر قرار داده است. با این حال، گروه‌های آسیب‌پذیر بیشترین تاثیر را از این شرایط پذیرفته‌اند و بر این اساس، نابرابری‌های اجتماعی نمایان می‌شوند. بحران کرونا و قرنطینه سبب مشخص گردیدن اهمیت مهارت‌های پایه سوادآموزی، مهارت‌های دیجیتال و فراگیری مهارت‌های یادگیری شده است.

همکاران واحد سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد، آذر خشنود و هدی آریان‌پور نگارندگان این مقاله بودند که رتبه برتر را در فراخوان مقاله سازمان نهضت سوادآموزی کسب کردند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار