کسب مقام مسابقات دو و میدانی توسط مددجوی اداره بهزیستی ملارد

ملارد (پانا) - مددجوی ذهنی اداره بهزیستی شهرستان ملارد با شرکت در مسابقات کشوری دو و میدانی ویژه جانبازان و معلولان موفق به کسب مقام چهارم شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام مسابقات دو و میدانی توسط مددجوی اداره بهزیستی ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره ضمن تبریک کسب این مقام گفت: در سال‌های اخیر تلاش افراد دارای معلولیت در جهت حضور در اجتماع و کسب موفقیت در زمینه‌های گوناگون بسیار افزایش یافته است.

وی افزود: یکی از دلایل موفقیت معلولین پس از تلاش و جدیت این افراد، پذیرش مردم و تغییر نگرش جامعه نسبت به توانمندی‌های افراد دارای معلولیت است که این مهم بر اثر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی‌های است که از طریق رسانه‌های جمعی و شبکه‌های مجازی، انجام شده است.

در ادامه روح‌الله غفاری، معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ملارد نیز ضمن اعلام اینکه تاکنون بسیاری از فرزندان دارای معلولیت موفق به کسب مقام‌های ورزشی شده‌اند، افزود: علاوه بر معلولینی که در این اداره دارای پرونده هستند، بسیاری از فرزندان مراکز توانبخشی نیز تاکنون موفق به کسب عناوین ورزشی شده‌اند.

وی با بیان اینکه این فرزندان با رشادت و غیرت خویش توانایی‌های خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند، بیان کرد: در صورتی‌که افراد دارای معلولیت به توانایی‌های خود ایمان داشته باشند، هیچ عاملی نمی‌تواند مانع کسب موفقیت آنها در عرصه‌های مختلف بشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار