مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

مشارکت در فعالیت‌های بدنی هدفمند باعث غنی‌سازی زندگی می‌شود

ملارد(پانا) - مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تاکید کرد مشارکت در فعالیت‌های بدنی هدفمند باعث غنی‌سازی زندگی می‌شود و می‌تواند افراد را قادر به انرژی‌دادن به زندگی خود و کاهش خطر ابتلا به تعدادی از بیماری‌های مزمن کند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت در فعالیت‌های بدنی هدفمند باعث غنی‌سازی زندگی  می‌شود

وبینار آموزشی محتوای آموزشی و کاربردی بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان با موضوع اهمیت و نحوه اجرای سواد حرکتی در مدارس با ارائه حبیب‌الله آذرحزین در فضای مجازی شبکه شاد و با هدف توسعه مهارت‌های پایه و بنیادی حرکتی در دانش‌آموزان برگزار شد.

مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در این وبینار بیان کرد: پیگیری‌های بدنی هدفمند، طیف وسیعی از فعالیت‌ها را نشان می‌دهد که می‌تواند از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار باشد و به طرز بسیار گسترده‌ای بر افراد تأثیر بگذارد. یک جنبه اصلی این است که فرد از مزایای تعامل منظم در کارهای بدنی هدفمند آگاهی می‌یابد. وقتی پیگیری‌های بدنی هدفمند به بخشی از الگوی زندگی افراد تبدیل می‌شوند، می‌توانند زندگی را غنی کنند.

وی افزود: وقتی افراد در کاری مشغول می‌شوند که آن را ارزشمند می‌دانند، از این موضوع آگاه می‌شوند که چگونه مشارکت می‌تواند باعث شکوفایی و بهبود رفاه آنها شود، در نتیجه آنها فعالیت بدنی را به عنوان یک اولویت مهم در زندگی خود می‌دانند و برای جاسازی آن در الگوی زندگی خود گام برمی‌دارند.

آذرحزین در مورد فعالیت‌های بدنی هدفدار ادامه داد: مشارکت در طیف وسیعی از فعالیت‌های بدنی هدفمند، این فرصت را برای افراد فراهم می‌کند تا انواع توانایی‌های انسانی را توسعه دهند، به عنوان مثال این پیگیری‌ها می‌توانند مهارت‌های مناسب بین‌فردی را تقویت کنند. همکاری مورد نیاز در بسیاری از فعالیت‌های بدنی هدفمند، شرکت‌کنندگان را ملزم به توسعه مهارت‌های همکاری مانند همدلی، واکنش متقابل و حساسیت می‌کند.

مدرس وبینار آموزشی نحوه اجرای سواد حرکتی در دانش‌آموزان در پایان گفت: ما باید به فراگیران خود کمک کنیم تا تعهد مشارکت را توسعه دهند و تشخیص دهند که انتخاب آنها به عهده خود آنهاست. سلامتی یک فرد در صورتی کامل تحقق می‌یابد که او بپذیرد مسئولیت آن است که تمام تلاش خود را برای ارتقاء آن انجام دهد و هیچ کس دیگری نمی‌تواند این کار را برای او انجام دهد. بنابراین، ما به معلمانی نیاز داریم که مهارت‌های لازم برای پرورش و کمک به مردم را داشته باشند تا نشاط، پویایی، انرژی و رفاه خود را گرامی بدارند و از تضییع آنها جلوگیری کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار