حضور معاونان آموزش متوسطه قطب چهار شهر تهران در منطقه ۱۳

تهران(پانا) - جلسه قطب چهار معاونین آموزشی متوسطه مناطق ۴، ۱۳، ۱۴، ۱۵ با حضور سید محمد هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ و موسوی؛ رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران روز چهارشنبه ۱۹ آبان در منطقه ۱۳ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور معاونان آموزش متوسطه قطب چهار شهر تهران در منطقه ۱۳

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران؛ در نشست معاونان آموزش متوسطه قطب چهار شهر تهران معاونین آموزشی گزارشی از نحوه بازگشایی و فعالیت های آموزشی و تربیتی در شرایط بیماری کرونا در مناطق خود ارائه کردند. همچنین میزان درصد تکمیل فرهای" ۳- الف" و "۳- ب" در سامانه ltms و مجوز های ارائه شده به مدارس جهت بازگشایی با توجه به دستورالعمل الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی در شرایط بیماری کووید۱۹ و بر اساس شیوه نامه بهداشتی مدارس (۰۶) گزارش و بررسی شد.

در ادامه سید محمدهادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم، به اهمیت بازگشایی مدارس طبق شیوه نامه ها و آسیب های آموزش مجازی و استفاده از هوشمند سازی مدارس به معنای واقعی پرداخت و نقش عوامل اجرایی مدارس در این ماموریت را مهم دانست.

محمد موسوی؛ رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن ارائه و تشریح شیوه نامه الگوی فعالیت های آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط بیماری کووید ۱۹، از تلاش مدیران محترم مدارس تشکر و قدردانی کردند همچنین موسوی برنامه سالانه در بخش گروه‌های آموزشی و ماموریت های این اداره در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ را تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار