در کمیته سلامت منطقه ۱۳ مطرح شد:

تشکیل کمیته سلامت در مدارس، در کنار شورای مدرسه حائز اهمیت است

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ شهر تهران در بازگشایی مدارس به صورت حضوری با تاکید بر اولویت سلامت دانش آموزان و همکاران یادآور شد؛ مدارس متناسب با شرایط و استانداردها می‌توانند از آموزش ترکیبی استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته سلامت در مدارس، در کنار شورای مدرسه حائز اهمیت است

جلسه کمیته سلامت با حضور سید محمد هادی حسینی ؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳؛ علی امیری ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، احمداسدی؛ معاون متوسطه، قرائی؛ کارشناس مسئول مرکز بهداشت شرق،حسین ع فانی مهر؛ مسیول ارزیابی عملکرد، هادی انجمن؛ کارشناس بهداشت منطقه و مراقبین بهداشت مدارس تشکیل شد.
سید محمد هادی حسینی ضمن تشکر از حضور کارشناس مسئول مرکز بهداشت شرق در خصوص مطالبی که در مورد واکسیناسیون همکاران و دانش آموزان و بازدید از بازگشایی مدارس عنوان کردند گفت: رعایت پروتکلها یک امر ضروری است و باید در مدارس به درستی اجرا شود. مدیران مدارس با در اختیار داشتن دستورالعمل بخشنامه ۰۶ و الگوهای آموزشی و پرورشی، متناسب با شرایط و استانداردها، می توانند کلاس های درس را به صورت ترکیبی برگزار کنند.
حسینی افزود: بازگشایی مدارس به معنای حضور همه دانش آموزان و تشکیل کلیه دروس به صورت حضوری نیست بلکه دروسی که نیاز به حضور دانش آموزان از نظر مهارتی و یا یادگیری بیشتر هست به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار شود همچنین همکاران و دانش آموزانی که بیماری زمینه ای دارند شرایطی ایجاد شود که بتوانند کلاس را به صورت مجازی برگزار کنند.
مدیر منطقه ۱۳ با اشاره به بازدیدهای اعضای کمیته بهداشت از مدارس بیان کرد: برای بازگشایی مدارس و صدور مجوز، بازدید هایی توسط مراقبین بهداشت و اعضای کمیته سلامت انجام شد و در بازدید ها نقاط ضعف و قوت مدارس در رعایت پروتکل بهداشتی، کنترل تجهیزات بهداشتی، واکسیناسیون دانش آموزان و همکاران، جزییات برنامه آموزشی، حضور دانش آموزان و وضعیت کلاسها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مجوز بازگشایی برای مدارس دارای شرایط صادر شد و این بازدید ها بعد بازگشایی، توسط آموزش و پرورش و مرکز بهداشت شرق ادامه خواهد داشت و مدارسی که طبق دستورالعمل اجرا نکنند مجوزصادر شده لغو خواهد شد.
او همچنین تاکید کرد: مدیران محترم مدارس از افراد متخصص و مشاورین جهت آموزش خانواده ها برای واکسیناسیون دانش آموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی بمنظور شرکت در کلاس ها استفاده کنند تا سلامتی دانش آموزان تضمین شود.
در ادامه اعضای کمیته سلامت منطقه و مراقبین سلامت ، نکاتی در خصوص اجرای الگوههای آموزشی و پرورشی و رعایت پروتکلهای بهداشتی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار