در مراسم تجلیل از دبیران فعال دفاتر نمایندگی خیرین مدرسه‌ساز مناطق شهرتهران

اولین گام ما در مجمع خیرین؛ ایجاد یک تشکیلات منسجم و هماهنگ در مناطق بود

تهران(پانا) - از دبیران فعال دفاتر نمایندگی مجمع خیرین مدرسه‌ساز مناطق شهر تهران تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین گام ما در مجمع خیرین؛ ایجاد یک تشکیلات منسجم و هماهنگ در مناطق بود

مراسم تجلیل از دبیران فعال دفاتر نمایندگی مناطق شهر تهران و نشست مسئولان مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، نعمت بنی آدم؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، محسن بهارلو، معاون توسعه و پشتیبانی شهر تهران، محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین تهران، اعضاء مجمع و جمعی از خیرین در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در این نشست، محمدرضا قربانی؛ مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران گفت: در مجمع خیرین به عنوان برش اولیه یک برنامه دوساله تدوین شده است که آغاز آن از ابتدای سال ۹۹ بوده است. اولین گام ما در مجمع خیرین؛ ایجاد یک تشکیلات منسجم و هماهنگ در مناطق بود و به همین دلیل در هر منطقه یک دبیر تمام وقت و ثابت انتخاب شد که اغلب آن ها کار اصلی شان رسیدگی به کار خیرین است.
وی افزود: برای تشکیل این نهاد در مناطق؛ به سه بخش اصلی نیاز داشتیم، نیروی انسانی، دفاتر نمایندگی ها که به صورت فیزیکی در هر منطقه تشکیل شد و در نهایت آموزش هایی بود که باید محقق می شد. خوشبختانه تمام این اقدامات انجام و فعالیت دفتر نمایندگی ها با آموزش و تیم سازی پیش رفت.
قربانی کار اصلی را بالابردن ظرفیت های جذب خیرین دانست و گفت: بالابردن ظرفیت های جذب خیرین مهم ترین کار ما در حوزه خیرین است و امیدواریم پس از آن شورای بانوان و گروه های جهادی را نیز در این زمینه فعال سازی کنیم.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران تکریم خیرین را مورد تاکید قرار داد و افزود: کار بسیار مهمی که انجام شده تکریم خیرین است که در این حوزه باید اقدامات ویژه ای انجام شود. توجه به نیات خیرین و پیگیری پیشرفت کار آن ها از موارد حائز اهمیت است و در بهبود روند اقدامات موثر خواهد بود و امیدواریم اداره کل شهر تهران بتواند پیشقراول نهضت تکریم از خیرین باشد.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مستندسازی، بانک اطلاعات خیرین، ایجاد میز خیرین در مناطق و... گفت: امیدوارم در این جلسات با افزایش کیفیت به نتایج بهتر در حوزه خیرین برسیم.
در ادامه نعمت بنی آدم؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ضمن اینکه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران را بازوی توانمندی برای مجمع خواند گفت: زحمات دبیران محترم دفاتر مناطق از نظر کارایی و رسیدگی به اهداف بلند مدت ما قابل تقدیر است نیروهایی از سوی آموزش و پرورش به یاری ما در مجمع آمدند و فعالیت های نمایندگی های ما با کیفیت بیشتری پیش رفت.
وی ادامه داد: در شرایط کرونا ۷۹ پروژه خیری در دست اجرا قرار دارد و تا پایان سال تلاش داریم که این رقم به 100 پروژه برسد و این از افتخارات ما در شهر تهران است.

بنی آدم خطاب به حضار گفت: کمک شما عزیزان است که در کنار اقدامات خیرین، می تواند عامل اصلی برنامه دوسالانه مجمع باشد و هر آنچه تاکنون اتفاق افتاده نتیجه کمک و همراهی شما بود که در کنار تلاش های مجمع به ثمر رسیده و همه این اقدامات نتیجه زحمات گروهی است.

بنی آدم خاطرنشان کرد: اگر خدا کمکمان کند امیدواریم با برنامه ریزی ها و اقدامات موثر کاری کنیم؛ در تهران نقصان فضای آموزشی نداشته باشیم و در این راستا باید از شهرداری هم کمک گرفت، اکنون میز خیرین در بسیاری از نمایشگاه هایی که برگزار شده بوده است و این اتفاق مهمی است که تاثیر بسزایی در جذب خیرین داشته است و در تشکیل این دفاتر و میز خیرین آموزش و پرورش و نوسازی کمک های شایانی کرده اند. امیدوارم با عنایت خداوند، به اهداف بلند مدتمان برسیم و رسالت عظیمی که به عهده ماست را به خوبی تحقق بخشیم.
در ادامه این نشست؛ سایر اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و جمعی از دبیران دفاتر نمایندگی ها خیرین مدرسه ساز شهر تهران نقطه نظرات خود را عنوان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار