فولادوند در نشست با نمایندگان دفاتر خیرین مدرسه ساز شهر تهران تاکید کرد:

با تقویت دفاترخیرین، تحولی عظیم درحوزه خیرین مدرسه‌ساز در تهران شکل گرفته است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تلاش 2 سال گذشته مجمع خیرین مدرسه‌ساز تهران را در راستای جذب و تعامل با دستگاه‌های برون سازمانی از جمله شهرداری‌ها، شورای شهر و شورای آموزش و پرورش، مهم و ارزشمند دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
با تقویت دفاترخیرین، تحولی عظیم درحوزه خیرین مدرسه‌ساز در تهران شکل گرفته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در نشست با نمایندگان دفاتر خیرین مدرسه ساز شهر تهران که با حضور نعمت بنی آدم؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران، محمدرضا قربانی؛ مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، محسن بهارلو؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و نمایندگان مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران در محل سالن شهید جهرمی، با گرامی داشت هفته وحدت ابراز امیدواری کرد تا جامعه ما به وحدت در همه ابعاد دست یابد.

وی افزود: کار بسیار مهمی قبلا کلید خورد و توانستیم دفاتر را تقویت کنیم تا در این حوزه آورده بیشتری داشته باشیم و با تقویت دفاتر یک تحول عظیمی در حوزه خیرین مدرسه ساز و جذب آن در تهران شکل گرفته است.

فولادوند ادامه داد: با ۲۶۰ درصد رشد در جذب خیرین کار بزرگی انجام شده است و نتیجه تلاش در مجمع خیرین مدرسه ساز تهران الگویی در کل کشور است و تصمیمات خوبی در دو سال گذشته در راستای جذب و تعامل با دستگاه های برون سازمانی از جمله شهرداری ها و شورای شهر و شورای آموزش و پرورش اتفاق افتاده و با تلاش شما این موفقیت کسب شده است.

وی یاد و خاطره دکتر حافظی بزرگ، خیر مدرسه ساز را گرامی داشت و گفت: نیت پاک حافظی بود که همه را در این کارها کشید و دلی وارد این فعالیت ها شده ایم و کارها را پیش بردیم و الان نیاز به اصلاحات در آن هستیم. این دفاتر و نمایندگی ها به اندازه صدها برابر حقوق که می گیرند برای آموزش و پرورش ارزش افزوده دارند.
فولادوند با اشاره به اینکه خیرین به دنبال اعتماد و اطمینان می گردند گفت: هنر، نهادینه کردن فرهنگ جذب خیرین است و جذب خیر محقق نخواهد شد مگر اینکه در دوران قبل از دبستان کودکان را آموزش دهیم و در سطوح پایین‌تر جامعه فرهنگ سازی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: تکریم خیر به این است که ما جلوی خیر مانع ایجاد نکنیم. بین استان سیستان و بلوچستان و شهر تهران تفاوت زیادی وجود ندارد. شاهد افزایش ثبت نام دانش آموزان شهر تهران نسبت به سال قبل هستیم و امسال ۳۵ هزار نفر دانش آموز به آمار شهر تهران افزوده شده است و سالی چندین مدرسه برای این جمعیت اضافه باید ساخته شود.
وی گفت: ما مرهون زحمات شما و خیرین عزیز هستیم و باید با کوشش منسجم بتوانیم از این بحران عبور کنیم.
فولادوند ادامه داد: حدود ۱۰۰ پرونده در محاکم داشتیم که با همت همکاران حقوقی توانسته ایم این املاک را به میزان ۸ هزار میلیارد تومان از محل اسناد خزانه تملک کنیم که انقلابی در این وضعیت پیش آمده است و بالغ بر ۸۰۰ ملک سند دار شده اند.

در این مراسم از نمایندگان دفاتر خیرین مناطق شهر تهران تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار