برخورد کامیون با سواری پراید؛ یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

کاشمر (پانا) - برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید در جاده کاشمر به سه‌راهی شادمهر یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برخورد کامیون با سواری پراید؛ یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

شامگاه دیشب بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک کامیون در محور کاشمر به سه راهی شادمهر که به جاده مرگ شهرت یافته، یک نفر از چهار سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست داد.

مهدی افتادهT فرمانده پلیس راه کاشمر در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۹.۳۰ دیشب در کیلومتر ۳۰ و در ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان مه ولات اتفاق افتاد، افزود: «در این حادثه خودروی پراید که همه از یک خانواده بودند و از سمت شادمهر به کاشمر در حرکت بود، با یک کامیون که از کاشمر به شادمهر در حرکت بود، شاخ به شاخ برخورد می‌کند.»

سرگرد مهدی افتاده عنوان کرد: «متاسفانه یک نفر از چهار سرنشین خودروی پراید پس از انتقال به بیمارستان کاشمر فوت کرده است.»

در همین خصوص روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: در این حادثه دلخراش سه نفر از سرنشینان خودروی پراید با ۲ آمبولانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) منتقل شدند.
امیر افشار افزود: طی تماس با پایگاه اورژانس ۱۱۵ کاشمر و اعلام ماموریت مبنی بر برخورد شدید ۲ خوردو در ابتدای جاده ازغند، در مسیر کاشمر به شادمهر، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای شهید مدرس(ره) کاشمر به محل اعزام شد.
وی تصریح کرد: متاسفانه راننده خودروی پراید که ۳۴ سال سن داشت به علت شدت جراحات در اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) جان باخت. یکی دیگر از سرنشینان پراید که فرزند پسر این خانواده بود نیز به اتاق عمل منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است که متاسفانه حال وی وخیم گزارش شده است.
افشار یادآور شد: دیگر سرنشین مصدوم این تصادف نیز در بخش تحت نظر اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر بستری است.

امیر نژاد رحیم رئیس اداره آتش‌نشانی نیز در گفت و گو با پانا گفت: «در پی گزارش نیروهای اورژانس به سامانه ۱۲۵ و اعلام تصادف و حبس شدن سرنشین خودرو پراید در داخل اتومبیل، با وجود بعد مسافت (ازغند) و خارج بودن از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی کاشمر، خودمان را رساندیم.»

وی افزود: «بنا به رسالت انسانی سریعا تیم امداد ایستگاه چمران به محل اعزام شد و در عملیاتی حساس، زنی ۳۵ ساله را از داخل اتومبیل رها کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و تمامی موارد احتیاط حریق نیز توسط آتش نشانان صورت پذیرفت.»

کارشناس تصادفات پلیس راه شادمهر پس از بررسی صحنه، علت وقوع این حادثه دلخراش رانندگی را انحراف به چپ کامیون عنوان کرد.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار