حادثه در محور نیشابور به سبزوار

نیشابور (پانا) - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور خبر داد در پی تصادف خودرو سواری پیکان با خاور، ۵ نفر مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر فوت کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حادثه در محور نیشابور به سبزوار

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، مصطفی افشارنیک افزود: در ساعت ۰۳:۵۳ صبح هشتم فروردین سال ۱۴۰۱ در پی تصادف خودرو سواری پیکان با خاور در کیلومتر ۳۵ محور نیشابور_سبزوار آمبولانس های پایگاه های اورژانس ۱۱۵ عطار و جنتی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که هر شش مصدوم حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ با آمبولانس به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند در بین مصدومین کودک ۳ ماهه ای بود که متاسفانه در صحنه حادثه بدلیل شدت حادثه دچار ایست قلبی تنفسی شده بود که تحت مراقبت های ویژه و با انجام عملیات احیای قلبی ریوی به بیمارستان منتقل شد ولی علی رغم تلاش های پرسنل اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان، متاسفانه فوت کرد.
مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: یکی از دلایل اصلی واژگونی و انحراف خودروها، خستگی ناشی از رانندگی های طولانی است که توصیه می شود رانندگان محترم حداقل بعد از دو ساعت رانندگی نیم ساعت استراحت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار