ورزش بانوان ضریب نشاط اجتماعی را افزایش می‌دهد

قم(پانا) - مدیر حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد در حوزه بانوان با حفظ ارزش‌های فرهنگی و دینی می‌توان ضریب نشاط و شادابی جامعه را افزایش داد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ورزش بانوان ضریب نشاط اجتماعی را افزایش می‌دهد

آیت الله «علیرضا اعرافی» امروز در دیدار وزیر ورزش و جوانان در قم، با بیان اینکه طی سال‌های گذشته اقدامات ارزنده‌ای برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی انجام شده است، اظهار کرد: در سطح حوزه علمیه قم ۳ هزار ورزشکار سازمان یافته مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر اهمیت نگاه علمی در اجرای برنامه های ورزشی، گفت: حوزه تحقیق و پژوهش در مسائل فرهنگی و ورزشی نباید کم ارزش شمرده شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی می تواند در حوزه اخلاق و گفتمان انقلابی پیشتاز باشد.
به گفته مدیر حوزه های علمیه کشور، وزارت ورزش و جوانان باید ورزش کشور را از برخی اشکالات و ایردات ممکن را با برنامه ریزی درست و ادبیات صحیح اصلاح کند.
وی بیان کرد: تیم های اعزامی ایران طی چند ماه گذشته در رویدادهای جهانی افتخارات غرورآفرینی برای نظام آفریدند و حوزه علمیه قم این موفقیت ها را تبریک می گوید.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد در حوزه بانوان با حفظ ارزش های فرهنگی و دینی می‌توان ضریب نشاط و شادابی جامعه را افزایش داد.

اعرافی با اشاره به ضرورت تقویت هویت ملی و دینی اظهار داشت: هویت سازی و شخصیت دادن به نسل جوان بعنوان یک مساله حیاتی باید توسط نهادهای مسوول مورد توجه باشد.
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: خروج استعدادهای برتر از کشور یک ضعف بزرگ در ایران است که نگران کننده است و باید در صدد حل این معضل برنامه ریزی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار