مسئول امور بانوان آموزش وپرورش البرز:

نقش زنان در عرصه آموزش وپرورش به عنوان نسل‌های آینده بی ‌دیل است

کرج (پانا) - مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری اولین نشست تخصصی کارشناسان امور زنان نواحی و مناطق آموزش و پرورش این استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش زنان در عرصه آموزش وپرورش به عنوان نسل‌های آینده بی ‌دیل است

زهرا شاکر، مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از زحمات همکاران گفت: نقش زنان در عرصه آموزش و پرورش به عنوان معلمان، مربیان و راهنمایان جزو نسل های آینده بسیار بی بدیل است.

وی افزود: از این رو ایجاب می کند زمینه های لازم برای ارتقای سطح دانش، مهارت و تجربیات آنان متناسب با شرایط و مسئولیت های مختلفی که در آموزش و پرورش بر عهده دارند و یا با آن مواجه هستند، از اولویت ویژه ای برخوردار باشد تا بتوانند به نحو مطلوبی مسئولیت های خود را به انجام برسانند.

شاکرادامه داد: از سوی دیگر نیمی از دانش آموزانی که در نظام آموزشی کشور به تحصیل اشتغال دارند، دختر هستند که می بایست آموزش و تربیت آنان مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا نه تنها آموزش همگانی و تعلیمات فردی نوعی حقوق انسانی تلقی می شود، بلکه یکی از مسئولیت های مدیریت جامعه این است که به این گروه از ساختار جمعیتی توجه ویژه ای مبذول کند.

مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان در ادامه این نشست بر آسیب شناسی برنامه های اجرایی سال قبل و تدوین برنامه عملیاتی سال تحصیلی جدید مستند به سند تحول بنیادین و ماده ۳۳ قانون جوانی جمعیت و حمایت خانواده تاکید کرد.

در پایان حاضرین به ارائه نقطه نظرات خود در زمینه چالش های پیش رو و ارائه راهکارهای مناسب پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار