حرکت‌های فرهنگی و هنری بستر مناسب برای فعالیت‌ در جامعه 

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰، جشنواره آذرخش جوانان را ظهور بالاترین سطح مطالبه‌گری و مشارکت فرهنگی اجتماعی دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حرکت‌های فرهنگی و هنری بستر مناسب برای فعالیت‌ در جامعه 

جشنواره آذرخش جوانان با کیفیت بالا و ‌به همت و همکاری دانش آموزان مجلس دانش آموزی شروع به کار کرد و با قوت به کار خود ادامه داد و به پایان رسید. اختتامیه جشنواره که به همت نمایندگان مجلس دانش آموزی شکل گرفته بود برگزار شد.

در حاشیه این مراسم‌ غلامعلی ارغوانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰ در گفت و گو با پانا در خصوص عملکر جشنواره بیان کرد: دانش آموزان مجلس دانش آموزی شهر تهران با برگزاری این جشنواره بالاترین سطح مطالبه گری را به عرصه ظهور گذاشتند که علاوه بر مطالبه،مشارکت فرهنگی اجتماعی دانش آموزان را نیز به دنبال داشت و قطعا این فعالیت‌ها در رشد و تعالی دانش آموزان موثر خواهد بود والبته این فعالیت‌ها در ابعاد کوچکتر مانند مدرسه نیز بصورت مسابقات فرهنگی هنری قابل اجراست.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۰ همچنین در ادامه به بررسی کیفیت جشنواره افزود: جشنواره با کیفیت بالا و به همت و همکاری دانش آموزان مجلس دانش آموزی شروع به کار کرد و با قوت به کار خود ادامه داد و به پایان رسید.

وی همچنین بیان کرد: این حرکت‌های فرهنگی و هنری می‌تواند بسترهای مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی مهم در جامعه دانش آموزی ایجاد کند و موجب توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه باشد.

غلامعلی ارغوانی؛ رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۰ در پایان اظهار کرد: این جشنواره علاوه بر ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی رویکرد فکر، مهارتی و هنری برای دانش آموزان ایجاد می کند که رشد و شکوفایی مشارکتهای فردی و اجتماعی در دانش آموزان را به دنبال دارد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار