معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه ۴ کرج:

شرکت در جشنواره‌ها موجب درخشش استعدادهای دانش‌آموزان می‌شود

کرج (پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه ۴ کرج در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی هنری فردا عنوان کرد شرکت در جشنواره‌ها موجب درخشش استعدادهای دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در جشنواره‌ها موجب درخشش استعدادهای دانش‌آموزان می‌شود

آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور مظفر عنایتی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش البرز، رضا صبری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در دبیرستان شاهد شهید فاتحی ناحیه ۴ کرج برگزار شد.

رضا صبری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ناحیه ۴ کرج در این جلسه با گرامیداشت روز حافظ و اهمیت جشنواره فرهنگی‌هنری فردا گفت: جشنواره فرهنگی و هنری فردا فرصت مناسبی برای ظهور و بروز استعدادهای دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف از جمله هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی و هنرهای آوایی است و مدارس از تمام ظرفیت‌ها برای تشویق دانش‌آموزان جهت حضور در این جشنواره استفاده کنند.

وی اضافه کرد: جشنواره فرهنگی‌هنری فردا همه‌ساله با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود و نفرات برتر منطقه‌ای، استانی و کشوری مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اضافه کرد: دانش آموز رتبه تک رقمی و دانش آموزی که رتبه چند رقمی آورده برای ما فرقی نمی‌کند و همه نزد ما جایگاه یکسانی دارند، بنابراین هدف ما تعلیم و تربیت است. بر این اساس دانش آموزان، مهم ترین اصل در مدارس هستند و افتخارات آنها موجب پیشرفتشان خواهد بود. به امید خدا شاهد درخشش دانش آموزان سراسر کشور خصوصا ناحیه ۴ در جشنواره فرهنگی و هنری فردا و سایر جشنواره ها باشیم.

در پایان مراسم امروز که معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و معاون فناوری و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج، اعضای انجمن اولیا و مربیان و مسئولین منطقه ای حضور داشتند، از دانش‌آموزان برتر جشنواره در سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ تجلیل به عمل آمد و پیام سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در رابطه با آغاز جشنواره فرهنگی و هنری فردا قرائت شد.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار