افتتاح کردیم «فردا» را و حفظ کردیم یاد حافظ را

قرچک (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قرچک تاکید کرد اداره ارشاد قرچک، انجمن‌های فرهنگی و هنری را راه‌اندازی کرد تا خانواده‌ها دانش‌آموزان خود را برای آموزش به این مراکز بسپارند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کردیم «فردا» را و حفظ کردیم یاد حافظ را

مراسم افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی وهنری فردا در قرچک همراه با بزرگ‌داشت حافظ شیرازی با حضور مسئولان برگزار شد.

در این مراسم محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قرچک گفت: از ابتدای تاسیس قرچک به عنوان شهرستان، اداره ارشاد، انجمن‌های فرهنگی و هنری را راه‌اندازی کرد که خانواده‌ها در محیطی امن و علمی دانش‌آموزان خود را برای آموزش به این مراکز بسپارند.

وی افزود: در قرچک 6 آموزشگاه هنرهای تجسمی، در رشته‌های نگارگری، طراحی، سیاه‌قلم گرافیک، نقاشی و سفالگری؛ همچنین یک آموزشگاه تخصصی خوشنویسی، ۶ آموزشگاه معتبر موسیقی، یک آموزشگاه تخصصی قرآنی که به صورت علمی قرآن، عترت و نهج البلاغه را آموزش می‌دهد فعالیت دارند.

برزگر گفت: در طی 4 سال اخیر 10 سرای محله به کمک شهرداری شهرستان راه‌اندازی شده که با تایید اداره میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند.

در این مراسم از آثار برگزیده دانش‌آموزان نمایشگاهی برپا شده بود که مسئولان شهرستان از آثار دانش‌آموزان دیدن کردند و شاهد اجرای برنامه‌های دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف هنری، نظیر نقالی، مجری‌گری و حافظ خوانی بودند.

خبرنگار دانش‌آموز: سما صامت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار