فهمیده: کار در عرصه فرهنگ بدون حضور دانش آموزان بسیار دشوار است

کرج (پانا) _ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان البرز گفته است در عرصه فرهنگ بدون حضور دانش آموزان بسیار دشوار است .

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فهمیده: کار در عرصه فرهنگ بدون حضور دانش آموزان بسیار دشوار است

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در چهلمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری گفت: دو سالی است که جشنواره فرهنگی هنری فردا در شبکه مجازی شاد اجرا می‌شود خدا را شاکریم که سال گذشته ۱۲۷ هزار دانش آموز شرکت کننده در رشته های فرهنگی هنری داشته‌ایم که توانستند ۱۶ مقام اول تا سوم کشوری را نیز به دست آورند.
وی در ادامه افزود: تمام برنامه هایی که در حوزه پرورشی و فرهنگی می‌بایست اجرا می‌شد الحمدالله هیچکدام ناتمام نماند اگر چه دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس حضور نداشتند اما شاهد حضور بیشتر و پررنگ تر دانش آموزان بودیم خدا را شاکریم که از این نعمت در این ایام هم بی‌نصیب نمانده ایم.
فهمیده اضافه کرد: با کمال احترام تمام دانش آموزان و همکاران گام به گام ما و صبورانه با ما حرکت کردند که شرکت دانش آموزان به صورت فعال موجب رونق در فضای پرورشی و فرهنگی شده است.
وی در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدواریم بیماری ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود و شاهد حضور دانش آموزان در مدارس باشیم و بتوانیم چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا را به صورت حضوری برگزار کنیم.
در ادامه مراسم قاضی میرسعید رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ بیان کردند: فرهنگیان تلاش زیادی در عرصه آموزش و پرورش در زمان شروع کرونا داشته اند و تلاش کردند به واسطه شبکه اجتماعی شاد آموزش و پرورش دانش آموزان صورت گیرد .
وی افزود: کار در عرصه فرهنگ بدون حضور دانش‌آموزان بسیار دشوار است جشنواره هنری فردا یکی از برنامه‌هایی است که کمبودها را در عرصه فرهنگی می تواند جبران کند
این جشنواره بزرگ می‌تواند موجب خودباوری دانش آموزان شود و استعدادهای دانش آموزان را شکوفا کند

رضا خادمی رییس اداره فرهنگی و هنری شهرستان ساوجبلاغ در پایان مراسم عنوان کرد:می توان از جشنواره فرهنگی هنری به عنوان یکی از بزرگترین رخداد های فرهنگی آموزش و پرورش نام برد که ساحت های ششگانه به تعبیر مقام معظم رهبری به منزله ریلی است که آموزش و پرورش باید بر مدار آن حرکت کند بخش مهمی از ساحت تربیت هنری و زیباشناختی در جشنواره فرهنگی هنری فردا اجرا می‌شود که بر همه حوزه‌ها ورود می کند تا افراد با اخلاق پرورش دهد و دانش آموزان توانمند در عرصه فرهنگی و هنری می توانند به اقتصاد خود و خانواده کمک شایانی داشته باشند.

خبرنگار ، مریم مهر آیین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار