آغاز پویش همه خادم الرضاییم در استان اصفهان

اصفهان ( پانا) - مردم عاشق و دلداده امام رضا در اصفهان، با هر اقدام خداپسندانه در دهه آخر صفر خادم‌الرضا می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش همه خادم الرضاییم در استان اصفهان

مسئول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به آغاز این پویش در استان اصفهان گفت: از از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا، مردم اصفهان به نیت خادمی امام رئوف ،در هر شغل و جایگاهی که هستند با انجام یک کار خیر به این پویش مردمی بپیوندند.

مهدی ستوده با اشاره به اینکه شعار پویش«نجات انسان، رسم مسلمانی است»،افزود: خدمت به امام رضا جغرافیا ندارد و هر عاشق دلداده ای می‌تواند در هر زمینه ای که تخصص و توان دارد دست نیازمندی را بگیرد و به صورت معنوی به خادمی امام هشتم نائل شود.

وی با بیان اینکه مردم می توانند تصاویر و فیلم های کارهای خیر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، گفت: در فراخوان این پویش از علاقمندان خواستاریم موضوعات مرتبط با این اقدام حسنه از جمله عکس و فیلم های با کیفیت موبایلی، خبر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، تک عکس، گزارش تصویری، طراحی پوستر و اینفوگرافی، انواع نماهنگ های تصویری، مستند پویانمایی و موشن گرافی، پادکست های صوتی خود را به کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان ارسال کنند.

مسوول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به اینکه از بهترین آثار ارسالی تجلیل خواهد شد، افزود: شماره تلفن ۰۹۱۳۴۶۲۸۰۱۸ آماده دریافت آثار پویش همه خادم الرضاییم است.

مهدی ستوده گفت: سیاهپوش کردن کوچه و خیابان های شهرهای استان اصفهان و برافراشته شدن پرچم های حزن و اندوه در دهه آخر صفر، همزمان با شهادت امام رضا علیه السلام در کنار این پویش با همکاری مردم اصفهان انجام می شود.

خبرنگار: فاطمه رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار