مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) تمدید شد

دعوت از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اصفهان و تولید کنندگان محتوا برای ارسال آثار خود به جشنواره بین المللی امام رضا 

اصفهان(پانا) - مسئول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان گفت با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع)، مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز شنبه 31 تیرماه 1402 تمدید شد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) تمدید شد

مهدی ستوده مسئول کانون خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی اصفهان گفت: مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز شنبه 31 تیرماه 1402 تمدید شد.

ستوده افزود : علاقه‌مندان می‌توانند تا 31 تیرماه 1402 به پرتال جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند و در هر بخش حداکثر 3 اثر خود را در قالب های مورد تائید در این سامانه بارگذاری کنند.

مدیر رسانه ای کانون های خدمت رضوی اصفهان افزود : سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا(ع) و جهاد تبیین محورهای موضوعی جشنواره در نظر گرفته شده است.
ستوده خاطرنشان کرد: بخش‌های جشنواره نیز شامل رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، رسانه‌های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک، مقاله، رساله و پایان‌نامه و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #چهارشنبه_های_امام_رضایی، #همه_خادم_الرضاییم #امام_رضا و #ImamReza» هستند.

گفتنی است سال گذشته اصفهان در بخش های مختلف این جشنواره حائز رتبه های برتر شد و بیشترین آثار از این استان به جشنواره ارسال شد

شرکت در این جشنواره برای خادمیاران و یاوران رضوی و همچنین عموم مردم آزاد است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار