کفشدار کشیک ششم حرم امام رضا (ع):

خادمی امام رضا را ذخیره آخرت خود می دانم

کاشمر (پانا)- کفشدار کشیک ششم آستان قدس رضوی بیان کرد من هم اعتقاد دارم که گرد کفش زائرین بر دست من نشسته و آن مرا در آخرت نجات می دهد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
خادمی امام رضا را ذخیره آخرت خود می دانم

محمدرضا خورشیدی کفشدار کشیک ششم حرم امام رضا (ع) در گفت و گو با پانا گفت: یکی از افتخارات من در این 32 سال خدمت برای آستان قدس رضوی این بوده که من حتی یک بار ترک پست نکردم و یک روز مرخصی نگرفته ام و این یکی از افتخاراتی است که امام رضا (ع) به من داده است.

وی ادامه داد: من هر نوبتی که به حرم می آیم، بعضی از زائرین از من پرسیدند که در این 32 سال خدمت، تا حالا کرامت و معجزه ای دیده ای؟ من با توجه به اینکه در نزدیک پنجره فولاد نیستم از امام خواسته ام که معجزه ای که هیچ کس دیگر ندیده را بتوانم به صورت مستند ببینم، با لطف امام به خواسته و هدفم رسیده ام و مواردی را دیده ام که به حاجت شان رسیده اند و مریض شفا پیدا کرده و زندانی از زندان آزاد شده و همه اینها را با سند و ‌مدرک جمع آوری کرده ام.

وی افزود: یکی از خواسته های من این بوده که من از کفش زائرین مراقبت می کنم، یک جفت از کفش ها مورد قبول امام(ع) باشد و باعث نجاتم در آخرت شود.

خورشیدی در مورد هدف خود از خدمت گفت: هدف من از خادم شدن در حرم امام رضا (ع) این بوده که یک راهی در نوکری امام داشته باشم. می خواهم بگویم که گرد کفش زائرین بر روی دست من نشسته و آن چیزی است که من در قیامت برای امام رضا (ع) می آورم.

خبرنگار: سجاد ناصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار