من نویسنده‌ام

فشافویه (پانا)- نویسنده جوان اهل فشافویه متولد بهمن سال ۱۳۸۴ و ساکن تهران است؛ او در رشته ریاضی تحصیل می‌کند و عاشق نوشتن و سرودن است.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
من نویسنده‌ام

حنانه‌سادات‌‌ میر‌باقری نویسنده جوان منطقه فشافویه در رابطه با شروع زمان نوشتن خود، بیان کرد: من از کودکی ادبیات را دوست داشتم. در دوران خردسالی همیشه منتظر پدر و مادرم بودم تا برایم کتاب بخوانند و از زمانی که خواندن و نوشتن را یاد گرفتم به سراغ خاطره نوشتن و کتاب خواندن رفتم؛ اما اوایل هیچ وقت فکر نمی‌کردم که روزی بتوانم بنویسم و دیگران نوشته‌های من را بخوانند.

وی در ادامه بیان کرد: کتاب «دریای‌ آینه‌ام» نوشته من در مرداد ماه ۱۴۰۰ چاپ شد، این کتاب شامل چند اپیزود است که به شکل دلنوشته به نگارش درآمد، و به نحوی خاطرات و احساسات خود من را نشان می‌دهد.

میرباقری تصریح کرد: در ماجرای داستان این کتاب احساسات دختر نوجوانی به تصویر کشیده شده که به خاطر جنون عشق به دریا، خودش را در دل آب جا می‌دهد و کم کم شبیه یک ماهی می‌شود؛ رها و بی‌دغدغه اما غمگین و دلشکسته، خودش را در آینه‌ چشم آدم دیگری پیدا می‌کند و دریا در ذهنش با یک معنای دیگری زندگی می‌گیرد.

این نویسنده نوجوان گفت: حدود شش سال است که به طور جدی شروع به نوشتن کرده‌ام، در اوایل برای خودم و بعد شوق رقابت، همچنین برای اینکه بتوانم تغییری در یک آدم یا دنیا ایجاد کنم‌.

میر‌باقری تأکید کرد: در این چند سال قبل از چاپ کتابم کسی همراهی آن چنانی به غیر از مادرم نداشت و همراهی یکی از دوستانم در سال ۹۸، تأثیر بسزایی در چاپ کتابم داشت.

خبرنگار دانش‌آموز: آسیه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار