آئین کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر، اورژانس شهری و بین جاده ای زنده‌یاد سپهر نجفیان در فشافویه

فشافویه(پانا) - پایگاه اورژانس و پایگاه هلال‌احمر به متراژ 10 هزار مترمربع، جهت ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امداد و نجات رایگان طبق وظیفه ذاتی خود به مردم منطقه و مسافران عبوری در شرایط عادی و بحرانی طبق دستورالعمل‌های ابلاغی جمعیت هلال‌احمر و اورژانس به‌صورت شبانه‌روزی در بخش فشافویه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آئین کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر، اورژانس شهری و بین جاده ای زنده‌یاد سپهر نجفیان در فشافویه

با توجه به پیگیری بخشداری فشافویه در جلسه‌ای با حضور نعمت آقا‌پور، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ری، کریم رئوف بخشدار فشافویه، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، سیدحسن حسین زاده معاون مرکز اورژانس تهران، روح‌اله غلامی رئیس اورژانس جنوب تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین میثم درگاهی امام جمعه بخش فشافویه، خیرین سلامت حسین نجفیان رئیس و اعضای هئیت مدیره شرکت دامگستر در محل دفتر شرکت دامگستر و سایر مسئولین و خبرنگاران به منظور واگذاری و کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات هلال احمر و اورژانس شهری و بین جاده ای زنده یاد سپهر نجفیان واقع در اراضی جنب پلیس راه حسن‌آباد تشکیل شد.

پایگاه اورژانس 15هزار مترمربع و پایگاه هلال احمر به متراژ 10هزار مترمربع جهت ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امداد و نجات رایگان طبق وظیفه ذاتی خود به مردم منطقه و مسافران عبوری، حوادث ترافیکی و حوادث شغلی، بیماران بدحال و کمک به مددجویان در شرایط عادی و بحرانی طبق دستورالعمل‌های ابلاغی جمعیت هلال احمر و اورژانس به صورت شبانه روزی در بخش فشافویه تشکیل شد.

کریم رئوف بخشدار فشافویه با اشاره به سهیم بودن خیرین، در ثواب نجات تک تک مصدومین، به تشریح ابعاد تاثیر تاسیس پایگاه فوق پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از نجفیان، خیر عرصه سلامت، گفت: احداث این پایگاه امداد و نجات شهری و بین شهری، باعث افزایش سرعت عمل پرسنل جمعیت هلال احمر و اورژانس در هنگام بروز حوادث ترافیکی، و نیز کاهش زمان رسیدن آمبولانس بر بالین مصدومان جاده ای و بیماران دچار مخاطرات جانی خواهد شد.

رئوف افزود: این پایگاه به همت خیرین شرکت دامگستر و همکاری جمعیت هلال احمر و اورژانس، به یاد زنده یاد سپهر نجفیان در جنب پلیس راه کلنگ زنی شد، این اقدام حرکتی در جهت تحقق شعار پوشش همگانی سلامت، برای همه در همه جا است.

رئوف ادامه داد: موضوعات بهداشتی و درمانی و اجرای طرح تحول سلامت مهمترین برنامه و تاکید دولت جهادی و مردمی سیزدهم در سطح کشور است.

وی خاطرنشان کرد: خیرین سلامت و شهروندان از هر نظر در صحنه و مخصوصا کمک به افراد آسیب پذیر در بیماری کرونا در بخش فشافویه مورد حمایت قرار گرفتند.

لازم به ذکر است جمعیت هلال احمر و اورژانس متعهد می شوند در صورت تکمیل عملیات ساختمانی در اسرع وقت نسبت به تجهیز و استقرار پایگاه از حیث نیروی انسانی، خودروهای امدادی، عملیاتی و احداث سوله‌های بحران، پد بالگرد و... اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرنگار: علی حاجم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار